۰
plusresetminus
دانشگاه شیراز :

برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره از مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان 

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵
مرحلۀ مقدماتی پانزدهمین دوره از مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان در منطقه ۷ کشور، به‌میزبانی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.
برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره از مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان 
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن عبدالهی، مدیر ادارۀ تربیت بدنی دانشگاه شیراز، ضمن اعلام این خبر توضیح داد: این مرحله از مسابقات، مرحلۀ مقدماتی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به‌شمار می‌رود که در هریک از مناطق ۹ گانه‌ی کشور برگزار می‌گردد؛ بدین صورت که دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق مسابقات منطقه‌ای، مجوز راهیابی به رویداد ملی المپیاد ورزشی دانشجویان را کسب می‌کنند.
به‌گفته‌ی وی، مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی منطقه‌ی 7 کشور، شامل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، زیرنظر دبیرخانه‌ی منطقه 7 ورزش کشور (دانشگاه شیراز)، از تاریخ ۱۵تا ۲۶ خردادماه برگزاری می شود.
 
مدیر ادارۀ تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: در این دوره از مسابقات، دانشجویان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دوومیدانی، کاراته، تکواندو، تیراندازی دختران و پسران و کشتی فرنگی و آزاد پسران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

عبدالهی خبر داد: دانشجویان دانشگاه شیراز تاکنون توانسته‌اند در رشته‌های بسکتبال پسران، فوتسال دختران، تنیس روی میز پسران و دختران، بدمینتون پسران و دختران، تیراندازی دختران و پسران، شنا دختران و پسران، دوومیدانی دختران، تعدادی از اوزان‌ کاراته، تکواندو دختران و پسران و تعدادی از اوزان‌ کشتی مجوز راهیابی به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان را کسب کنند.

پانزدهمین دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، تابستان سال جاری، به‌میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. پیش از این نیز، چهاردهمین دوره از این رویداد، به‌میزبانی دانشگاه شیراز در تابستان ۱۳۹۷ برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما