۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز:

هم‌افزایی و تبادل اطلاعات می‌تواند سطح مدیریت پسماند در کشور را افزایش دهد

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۹
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با تاکید بر هماهنگی و ایجاد وحدت رویه، گفت: هم‌افزایی و تبادل اطلاعات می‌تواند سطح مدیریت پسماند در کشور را افزایش دهد.
هم‌افزایی و تبادل اطلاعات می‌تواند سطح مدیریت پسماند در کشور را افزایش دهد
به گزارش حافظ خبر، روح‌الله خوشبخت در هشتمین نشست کمیته تخصصی مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور  که به میزبانی کلانشهر شیراز برگزار شد، یکی از مشکلاتی که کلانشهرها با آن مواجه هستند را مدیریت پسماند ذکر و خاطرنشان کرد: این مهم در حال حاضر به عنوان یکی از دغدغه‌های زیست محیطی در کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین برگزاری چنین نشست‌هایی را سبب تبادل ایده‌ها و کسب تجربه در بهبود وضعیت مدیریت پسماند و نظافت در شهرها عنوان کرد و گفت: مدیران پسماند کلانشهرها با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و دستور کارهای تخصصی، اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

خوشبخت هماهنگی و ایجاد وحدت رویه به‌ویژه در امور اجرایی سازمان‌های مدیریت پسماند در کلانشهرهای کشور را مهم‌ترین هدف این نشست عنوان و تاکید کرد: هم‌افزایی و تبادل اطلاعات می‌تواند سطح مدیریت پسماند در کشور را افزایش دهد.

خوشبخت همچنین از بکارگیری نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های تخصصی در حوزه پسماند در راستای تحقق شعار سال در کلانشهر شیراز در سال جاری خبر داد و گفت: اصلاح قانون مدیریت پسماند، هوشمند سازی و جمع‌آوری هوشمند پسماندهای خشک از پنل‌های تخصصی است که طی این نشست به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۷۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما