۰
plusresetminus
گفتگو با معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای بزرگداشت ماه مبارک رمضان

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی راهی مناسب برای بزرگداشت ماه مبارک رمضان است.
برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای بزرگداشت ماه مبارک رمضان
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در گفتگو با حافظ خبر، رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز را در بزرگداشت ماه مبارک رمضان، شامل رویدادهای قرآنی، هنری، اجتماعی، سنتی و سرگرمی‌ها دانست.

مشفقیان رویدادهای قرآنی را دارای پیوستگی در این ماه دانست و افزود: برگزاری دولت قرآن هر سه‌شنبه در آرامگاه عارف قرآن حافظ شیرازی و برگزاری آیین‌های جزءخوانی قرآن در مساجد بافت تاریخی را مهم‌ترین رویدادهای قرآنی خواند.
وی فضاسازی شهری امسال را با رویکرد دیگرگونه خواند و ادامه داد: خوشنویسی قرآن در مساجدی همچون نصیرالملک و وکیل و آیین چاووشی‌خوانی پیشواز ماه رمضان از رویدادهای هنری امسال خواهد بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به رویدادهای ماه رمضان، برگزاری جشن شهری زادروز فرخنده امام حسن مجتبی (ع) در مسجد نصیرالملک و دیگر جشن‌ها به همین مناسبت با همکاری مراکز خیریه، جشن‌های شبانه رمضانیه در بوستان‌های بعثت، جنت و نماز و برگزاری ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در جوار گلزار شهدای گمنام پارک کوهستانی دراک را از دیگر رویدادهای فرهنگی شهرداری شیراز دانست و یادآور شد: در کنار این رویدادها، آیین‌های افطاری ساده و سفره برکت در گوشه‌گوشه شیراز و برگزاری جام‌های ورزشی رشته‌های گوناگون، از دیگر رویدادهای ما خواهد بود.
وی با اشاره به جشن شهری عید سعید فطر در پایان ماه مبارک رمضان، آیین‌های گلریزان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری و یاری مردم، را پایان‌بخش رویدادهای رمضانی شهرداری شیراز خواند.
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما