۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

توسعه گردشگری سلامت نیازمند سرمایه گذاری خارجی است

ایجاد شهر سلامت
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
به اعتقاد معاون استاندار فارس گردشگری سلامت به ویژه در پروژه شهر سلامت نیازمند ورود سرمایه‌گذار خارجی است.
توسعه گردشگری سلامت نیازمند سرمایه گذاری خارجی است
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ‌زاده استان فارس را قطب مهم پزشکی کشور دانست و خاطرنشان کرد: وجود دانشگاه قدرتمند علوم پزشکی شیراز و اساتید و پزشکان نام آور در خطه فارس سبب شده این استان از دیرباز مقصد گردشگران حوزه سلامت از همه نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر باشد.
 
وی افزود: در دنیای امروز که شاهد توسعه پر سرعت در عرصه های مختلف به ویژه پزشکی و سلامت و درمان هستیم باید به این حوزه با نگاهی ویژه و جدی بپردازیم. 
 
به اعتقاد معاون استاندار فارس گردشگری سلامت به ویژه در پروژه شهر سلامت نیازمند ورود سرمایه‌گذار خارجی است.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خرد و پس‌اندازهای سرگردان بانکی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بورس و فرابورس، اخذ تسهیلات و جذب سرمایه‌گذاران دارای سابقه مثبت از دیدگاه‌های برون مشکلات و تکمیل شهر سلامت است. 
 
فرخ‌زاده با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در راه اندازی شهر سلامت مسیرهای دسترسی به ویژه محور شمال‌غرب و گویم است، عنوان کرد: باید در آینده‌ای نزدیک راه چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده شود. 
 
فرخ‌زاده با یادآوری اینکه رفع موانع و مسائل مربوط به پروژه های سرمایه گذاری حوزه گردشگری سلامت نیازمند تمرکز ویژه است، از دستور استاندار فارس برای پیگیری و هماهنگی با دستگاههای مختلف این حوزه توسط معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد.

شهر سلامت به مساحت ۹۰۰ هکتار با امکاناتی همانند بیمارستان، کلینیک ‌های تخصصی، مراکز جراحی، مراکز توانبخشی، آب درمانی، مراکز رفاهی و آسمان و... در محور شمال غرب شیراز واقع شده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما