۰
plusresetminus
رییس کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا:

توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از دغدغه‌های جدی شورا و شهرداری شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
همایش توانمندسازی بانوان در سالن همایش های شهر برگزار شد با حضور مهندس زارعی رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورا، غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و مشفقیان معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و  نمایندگان گروه های جهادی و امور بانوان برگزار شد.
توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از دغدغه‌های جدی شورا و شهرداری شیراز
به گزارش حافظ خبر،  مسعود زارعی عضو شورای اسلامی و رییس کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا اظهار داشت : مهارت آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتغالزایی برای بانوان از جمله اهداف و برنامه های مجموعه شورا و شهرداری است وبه جد از این موضوع حمایت خواهیم کرد چرا که نیاز واقعی زنان در شرایط فعلی اشتغال و کارآفرینی برای خانواده و فرزندان است .

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هدف مدیریت شهری خودکفایی زنان سرپرست خانوار در حوزه اشتغال‌زایی است ، شورا و شهرداری شیراز بر این باور است که با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی بتواند کارآفرینی اجتماعی را تقویت و به سرانجام رساند .

غلامرضا غلامی معاون خدمات شهری شهرداری در حاشیه همایش توانمند سازی بانوان گفت : توانمندی‌سازی زنان با رفاه و توسعه جوامع ارتباط تنگاتنگی دارد، زنان جزو سرمایه‌های انسانی جامعه محسوب می‌شوند و شکی نیست که سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و بدون شک ارتقای زنان در جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شتاب بخشیدن به فرآیند توسعه شناخته می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تأکید کرد : اشتغال زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار، یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوامع بشری حال‌حاضر است و مجموعه مدیریت شهری به جد در صدد رفع این مهم می باشد .

مصطفی مشفقیان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز در پایان این همایش گفت : ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای بانوان سرپرست خانوار یکی از اهداف معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری شیراز می باشد و امیدواریم با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما