۰
plusresetminus
آیین تکریم و معارفه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز:

فرآیند اجرایی بازارچه های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند

تاریخ انتشارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز مسعود زارعی رییس کمیسیون سلامت،  محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر گفت :   فرآیند اجرایی بازارچه های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند و در تعریف سایت های ساماندهی تغییر کاربری‌ها نیز باید بر اساس نیاز شهر تعریف شود.
فرآیند اجرایی بازارچه های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند
به گزارش حافظ خبر،  زارعی افزود : نگاه سازمان به بازارچه های خدماتی باید اصلاح گردد و تغییرات به نفع مردم انجام شود .
زارعی در ادامه به کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد و گفت : باید در کوتاه ترین زمان برنامه فعال سازی کمیسون در مناطق اجرایی شود تا رسیدگی به پرونده ها در همان منطقه مربوطه انجام شود و سازمان ساماند‌هی مشاغل شهری نقش سیاست گذاری و نظارتی خود را ایفا نماید .

در این نشست غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری به انتظارات مدیران شهر از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز اشاره و تصریح کرد : سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز به عنوان مرجع تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری می بایست  تلاش خود را بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و قطع زنجیره واسطه گری در حوزه میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری قرار دهد و قطعا برنامه های این سازمان نیز باید این مسیر را دنبال نماید .

  یداللهی مدیر کل حراست شهرداری شیراز نیز به استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده اشاره کرد و گفت : چرخش مدیران و انتقال تجربه دارای برکات بسیاری است که یکی از این برکات کادر سازی از میان جوانان انقلابی و تحصیل کرده در مجموعه مدیریت شهری می باشد.

  بابایی رییس سابق سازمان نیز در مراسم تکریم خود به برنامه های زیرساختی ایجاد شده اشاره کرد و گفت : امروز از جمله افتخارات است که بگوییم در حوزه قراردادها هیچ معوقه ای نداریم و در حوزه اجرایی پروژه های خوبی برای ایجاد بازارچه هایی با سازه مهندسی کلید خورده و توافقات خوبی نیز در حوزه ساماندهی و تعریف سایت های ساماندهی انجام شده است و برای تسریع کار آیین نامه ها و دستورالعمل های هر حوزه به تفکیک تهیه شده که منتظر تصویب می باشد .

 پژمان شفیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز نوید تغییرات خوب به نفع مردم را داد و گفت :  با همکاری  اصناف، کسبه و شهروندان و هماهنگی با مناطق شهرداری منافع مردم در تمامی پروژه ها مد نظر قرار خواهد گرفت .
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز تاکید کرد : پروژه‌هایی که در سازمان تحت عنوان ساماندهی تعریف و دنبال می شود باید بگونه ای باشد که تاثیر آن در زندگی روزمره شهروندان ملموس ، موثر و سریع باشد که در این خصوص برنامه های سرعتی کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت . 

گفتنی است در پایان مراسم حکم پژمان شفیعی توسط معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز به وی اهدا و از خدمات مهدی بابایی تقدیر و تشکر شد .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما