۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس:

برگزاری سی و یکمین نمایشگاه مبلمان در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان از روز دو شنبه سی و یکم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
برگزاری سی و یکمین نمایشگاه مبلمان در شیراز
به گزارش حافظ خبر  فرهادی افزود: این نمایشگاه در چهار سالن بهار،سرو، نرگس و حافظ  با حضور بیش از 90 شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور برپا شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه نمایشگاه صنعت مبلمان در مساحتی افزون بر پنج هزار و 700 متر مربع برگزار می شود، ادامه داد:‌ مهمترین ویژگی این نمایشگاه‌ ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است و تلاش بر این است که با برپایی این نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کرد.
 
او ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های فارس، تهران، مرکزی، اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،البرز و همدان  حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: در این گونه نمایشگاه‌ها با عرضه و به نمایش گذاشتن جدیدترین و مدرن ترین محصولات صنعت مبلمان کشور می توان  به رونق تولید و اشتغال زایی کمک شایانی کرد .

فرهادی تصریح کرد: علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از ساعت 17 الی 22 از روز دوشنبه سی و یکم مرداد ماه تا جمعه چهارم شهریور ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان حضور پیدا کنند.

او در پایان گفت: بازدید کنندگان قبل از ورود به سالن های نمایشگاه می توانند بلیط بازدید رایگان را از سایت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس 
  دریافت کنند.www.farsfair.ir
کد مطلب : ۲۶۰۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما