۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته و مادر،نوزاد و کودک در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۶
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی  مواد غذایی،ماشین آلات و صنایع وابسته به همراه ششمین نمایشگاه مادر،نوزاد، کودک و هفدهمین نمایشگاه اسباب بازی، تفریحات،سرگرمی و صنایع و تجهیزات وابسته از امروز در سایت نمایشگاهی فارس اغاز به کار کرد.
نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته و مادر،نوزاد و کودک در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود: صنایع غذایی و امنیت آن یکی از مهمترین مؤلفه‏های توسعه پایدار برای زندگی سالم در تمامی کشورهای جهان است.

او با بیان اینکه برندهای مطرحی در حوزه صنایع غذایی کشور در نمایشگاه مواد غذایی و ماشین آلات وابسته شیراز حضور دارند، ادامه داد: صنعت کشاورزی زیر ساخت اصلی صنایع غذایی محسوب می شود که به تنهایی می تواند در صورت برخورداری از ظرفیت  و تکنولوژی و فناوری لازم؛ اقتصاد و تجارت هر کشوری را شکوفا سازد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: آمارها نشان می‌دهد بیش از 70 کشور دنیا مقصد صادرات صنایع غذایی ایران بوده‌اند اما بیشترین حجم صادرات صنعت غذا به دو کشور همسایه عراق و افغانستان محدود شده است، این امر نشانگر رشد فزاینده صنعت غذایی می باشد  و از طرفی نشان‌دهنده زیرساخت‌های ناکافی در این حوزه، چرا که عمده صادرات محدود به دو کشور همسایه انجام شده است.

فرهادی بیان کرد: در عین حال به موازات مباحث سیاسی و پیچیدگی روابط بین الملل بخش عمده ای از مشکل صادرات ناشی از ناکار آمدی و ضعف زیر ساخت های صنعتی و تولیدی، بسته بندی، کمبود و نقصان صنایع تبدیلی و فرآوری،تاسیسات و تجهیزات نگهداری و سردخانه و رعایت بعضی استانداردهای جهانی بخصوص در حوزه سلامت و بهداشت می باشد.

او اضافه کرد: در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته امکان این امر مهیا شده است تا تولید کنندگان و صنعتگران داخلی ضمن نمایش اخرین پیشرفت های خود در حوزه صنایع غذایی، نیم نگاهی هم به تجارت خارجی در این حوزه داشته باشند تا بتوانند جایگاه خود را در این صنعت به دست آوردند.

وی ادامه داد: در کنار این عنوان نمایشگاه؛ نمایشگاهی ویژه کودکان و مادران با عنوان نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک و هفدهمین نمایشگاه اسباب بازی،تفریحات، سرگرمی و صنایع وابسته در حال برگزاری است که خانواده ها می توانند با بازدید از این نمایشگاه ساعاتی را در فضای مفرح این نمایشگاه تجربه کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: بیش از 160 شرکت از استان های فارس،تهران،اصفهان،خراسان رضوی،همدان،آذربایجان شرقی،کرمان،زنجان،مازندران،خراسان جنوبی،قزوین،البرز،یزد،کرمانشاه و گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

فرهادی با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت 15 هزار متری سالن های حافظ،سرو،بهار،نرگس و ملاصدرا برگزار می شود، گفت: علاقه مندان تا روز جمعه چهاردهم بهمن ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس
www.farsfair.ir
از ساعت 16 تا 21 از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.
کد مطلب : ۲۶۹۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما