۰
plusresetminus
رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر:

منطقه ۷ شهرداری یک شیراز کوچک

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۲
سیده مریم حسینی در مراسم معارفه به عنوان ناظر شورا در منطقه ۷ شهرداری شیراز با اشاره به ظرفیت های متنوع موجود در منطقه ۷ گفت : جاذبه های تاریخی ، دشت و کوه وفرهنگ و قومیت هایی که در این منطقه وجود دارد نشان از ارزش و اهمیت این منطقه از شهر شیراز دارد .
منطقه ۷ شهرداری یک شیراز کوچک
به گزارش حافظ خبر، رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر به ظرفیت های انسانی منطقه ۷ گفت : بیشترین کاربری موجود در منطقه۷ مسکونی است و این نشان می دهد که ارتباطات انسانی و نوع برخورد با شهروندان و ارباب رجوع از اولویت بالایی باید برخوردار باشد .
سیده مریم حسینی ادامه داد: محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و حاشیه ای منطقه ۷ و رسیدگی به نیاز های اولیه شهروندان از اولویت ها و ارائه خدمات رفاهی ، بهداشتی ، آموزشی و امر توانمند سازی بانوان باید سرلوحه برنامه ها باشد .
در این دیدار دکتر بیابانی معاون منطقه ۷ به ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد منطقه و خدمات ارائه شده پرداخت و در پایان یاوران محترم شورا در منطقه ۷ به نیازهای اولیه محلات و مناطق حاشیه ای اشاره کردند و با ارائه پیشنهادات خود در جهت کاهش محرومیتها آمادگی خود را در جهت همراهی و همکاری با منطقه ۷ و ناظر شورا اعلام کردند .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما