۰
plusresetminus
رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر:

برنامه محوری؛مهمترین راهبرد شورای ششم در سال دوم فعالیت

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
سیده مریم حسینی، رئیس کمیته محرومیت‌زدایی، در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورا گفت: شاید برنامه محور بودن را بتوان از مهمترین راهبردها و اصلی ترین استراتژی شوراهای شهر و روستا بویژه شوراهای اسلامی کلانشهرها دانست.
برنامه محوری؛مهمترین راهبرد شورای ششم در سال دوم فعالیت
به گزارش حافظ خبر، رییس کمیته محرومیت زدایی عنوان کرد: برنامه محوری به جای فرد محوری بسیار مهم و نجات بخش شهر از حواشی بی شمار آن است. توجه صرف شوراییان به شخص شهردار به جای توجه به مجموعه شهر و شهروندان نوعی آسیب جدی در حوزه مدیریت شهری است.

سیده مریم حسینی گفت: برخی شوراها نیز در آمد محوری را راهبرد اصلی و نسخه کامل شورا برای شهر و شهرداری می دانند و بر آن نیز تاکید می ورزند. اما از دیدگاه اینجانب هر نوع تجهیز تعمیر و تخصیص اعتبار، ساماندهی و بهسازی و نوسازی امور شهری و...همه و همه در برنامه محوری جا گرفته و محقق می شود. 

 وی افزود :در برنامه محوری برای شهر و شهرداری و شهروندان معانی و مفاهیم ارزشمندی نهفته است. با برنامه محوری است که شورای شهر می تواند انتظارات خود را از شهردار یا مدیران شهری و مجموعه مسئولان مرتبط با شهر تفهیم یا خواسته های قانونی خود را از آنها مطالبه کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما