۰
plusresetminus
استاندار فارس:

تلاش برای تقویت رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی دانش آموزان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۴
محمد هادی ایمانیه در جلسه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: می بایست در کنار توجه به مسائل آموزشی به رفتارهای فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی دانش آموزان نیز توجه و نسبت به تقویت آنان اقدام شود.
تلاش برای تقویت رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی دانش آموزان
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در جلسه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان؛ این اتحادیه و فعالیت های آن را ارزشمند عنوان کرد و گفت: طبق تفاهم نامه ای که سنوات گذشته به امضای وزیر محترم آموزش و پرورش رسیده است، تجهیزات، ساختمان، وسیله نقلیه، و سایر مسائل و موارد مربوط به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی؛ البته در حد اختیارات، امکانات و بضاعت، بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.
استاندار فارس سپردن مسئولیت به دانش آموزان را یکی از کارهای تاثیرگذار برای این قشر عنوان کرد و افزود: می توان برای ایجاد رقابت مفید، در قالب گروه های هفت نفره نسبت به سپردن مسئولیت به ایشان اقدام کرد.
وی بر لزوم هماهنگی، نزدیکی هرچه بیشتر و توأمان آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت: می بایست در کنار توجه به مسائل آموزشی به رفتارهای فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی دانش آموزان نیز توجه و نسبت به تقویت آنان اقدام شود.
دکتر ایمانیه به مبلغین اعزام شده به مدارس اشاره کرد و افزود: عزیزانی که به عنوان مُبَلغ به مدارس اعزام می شوند باید تسلط کاملی بر مسائل پرورشی، روانشناسی، مدیریت و جامعه شناسی داشته باشند؛ در این زمینه از ظرفیت سایر مجموعه ها نیز می توانید استفاده کنید.
نماینده عالی دولت در فارس به طرح شهاب هم اشاره کرد و گفت: با سایر مجموعه ها از جمله بنیاد ملی نخبگان که این طرح را اجرا می کند هماهنگی داشته باشید؛ استعداد یابی، پرورش خلاقیت و نخبه پروری ارزشمند است اما زمانی منتج به نتیجه می شود که در راستای احیا و ارتقای هویت دینی و ملی باشد.
وی خواستار حضور دانش آموزان در اینگونه جلسات شد و افزود: حضور دانش آموزان، حتی افرادی که به ظاهر نظری متفاوت با اکثریت دارند در این جلسات ضروری است؛ چرا که صاحب اصلی این قبیل فعالیت ها دانش آموزان هستند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما