۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در  پویش نذر همگانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۵
از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت خیران و  نیکوکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس  پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.
توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در  پویش نذر همگانی
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن گرامیداشت ماه پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان  گفت : ماه رمضان ، ماه میهمانی الهی و ماه رحمت و مغفرت است و با حمایت خیرین ورزشی و جوانان شهر شیراز اقدامات ابتکاری و خیری را انجام داده ایم .

وی با بیان اینکه خیرین ورزشی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون با مشارکت ۱۵ میلیونی در غالب پویش نذر همگانی و پخت ۳۰۰ پرس غذای گرم جهت نیازمندان و فقیران شده است .

وی گفت : با همکاری عباس عسکری  مدیر عامل  خیریه عطر یاس نبوی تعداد ۳۰۰ دست غذای گرم پس از پخت بین خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

جعفری به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌هایی برای کمک به نیازمندان اشاره و بیان کرد: هم در بحث توزیع غذای گرم و هم جیره خشک غذایی تاکنون به همت خیران، ۱۵ میلیون تومان غذای گرم و ۲۵ میلیون بسته معیشتی  هزینه شده است.
 وی خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر خیریه عطر یاس نبوی واقع در کوی خلبانان مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی تحویل داده و یا با شماره تماس ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  تماس بگیرند‌.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما