۰
plusresetminus
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز:

عزم جدی مدیریت شهری شیراز در حل مسائل حوزه املاک

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رسیدگی به مشکلات حقوقی و شهری شهروندان در میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری این کلان‌شهر به‌طور ماهانه در دستور کار قرار دارد.
عزم جدی مدیریت شهری شیراز در حل مسائل حوزه املاک
به گزارش حافظ خبر،  ابراهیم کمالی در میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات حقوقی و شهری شهروندان به‌طور ماهانه در دستور کار قرار دارد.
 

او با تصریح بر تخصصی بودن حوزه املاک در ثبت و بررسی کارشناسانه، بر عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در حل مسائل این حوزه تأکید کرد.
 

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه‌های املاک شهرداری شیراز با آن مواجه هستیم، پرونده‌هایی مربوط به تعاونی‌های مسکن و ساخت‌وسازها در حریم شهر است که از سالیان قبل بدون تعیین تکلیف به‌جا مانده است.
 

کمالی همچنین درخصوص مسأله برخی از زمین‌هایی با نوع مشاعی که افراز انجام نشده و تعیین تکلیف صورت نگرفته است، بیان کرد: مقرر شد در کمترین زمان، در این خصوص نیز تعیین تکلیف صورت گیرد.
 

این مقام حقوقی در شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: سامانه جامع املاک با همراهی و همکاری معاونت مالی و اقتصادی و همچنین اداره کل املاک و مستغلات شهرداری این کلان‌شهر آغاز به کار کرده و با تسریع در این موضوع، حوزه شفافیت در بحث املاک به وقوع بپیوندد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما