۰
plusresetminus
سازمان همیاری شهرداری های استان فارس :

گام های درخشان سازمان همیاری شهرداری های فارس در عرصه ی اقتصادی

انعقاد هشت تفاهم نامه در زمینه های سرمایه گذاری و بازرگانی
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۶
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس گفت: بیش از ۴۲ برنامه مثبت در این سازمان انجام شده است.
گام های درخشان سازمان همیاری شهرداری های فارس در عرصه ی اقتصادی
به گزارش حافظ خبر مهندس سید علی سید نصیری بیان کرد :جلسات سرمایه گذاری مهم را برگزار و در پروژه های عمرانی ورود کردیم و 2 مجموعه ایثارگران و بنیاد شهید را گرفتیم که این 2 پروژه بیمارستان اعصاب و روان سلمان و مجموعه 36 تخت خوابی جنت تحویل گرفتیم که به ترتیب 95 درصد و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این 2 پروژه 15 درصد جذب اعتبار از بنیاد شهید داشتیم.

سید علی سیدنصیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۴ ماه است که در سازمان همیاری شهرداری های استان فارس منصوب شدم، گفت: روزی که من آمدم چند مشکل حاشیه ای وجود داشت و روزبروز سازمان کوچکتر شده بود.


رئیس سازمان همیاری شهرداری های فارس با اشاره به اینکه ساماندهی سازمان را انجام دادیم چرا که در تامین حقوق نیروها هم مشکل وجود داشت، اظهار کرد: این در شان سازمان نبود چرا که یک هلدینگ بزرگ اقتصادی برای شهرداری ها محسوب می شود.

وی افزود: در این مدت ۴۲ برنامه مثبت در این سازمان انجام شده است و جلسات سرمایه گذاری مهم را برگزار کردیم و در پروژه های عمرانی ورود کردیم و ۲ مجموعه ایثارگران و بنیاد شهید را گرفتیم که این ۲ پروژه بیمارستان اعصاب و روان سلمان و مجموعه ۳۶ تخت خوابی جنت تحویل گرفتیم که به ترتیب ۹۵ درصد و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این ۲ پروژه ۱۵ درصد جذب اعتبار از بنیاد شهید داشتیم.

پیشرفت ۲۰ درصد تا ۸۰ درصد هشت سایت ملی مسکن

سیدنصیری با اشاره به اینکه ساختمان زند این سازمان هشت سال است مجوزات آن در مرحله صدور بوده و تخریب شده و ۲۲ بهمن کلنگ زنی می شود، افزود: مجمع عالی حقوقی این سازمان در فارس، به عنوان مجمع بی نظیر و الگو در سراسر کشور معرفی شده است.

وی گفت: هشت سایت اقدام ملی مسکن به ما ارائه شد که از ۲۰ درصد تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.


سیدنصیری با تاکید بر اینکه مجموعه لوناپارک چهار سال تعطیل بود و پمپ های برقی خراب شده بود، افزود: تمام ترمزها و ژنراتورها تعویض شده و دستگاه ها سه مرتبه توسط اداره استاندارد تایید شد.


وی گفت: ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که افراد با حجاب بدون ورودی وارد شدند و به افراد کم حجاب هم شال هدیه کردیم که این از کارها و پیوست های فرهنگی این سازمان است.


رقابت پلت فرم مدیریت هوشمند حمل و نقل با اسنپ و تپسی

مدیر عامل سازمان همیاری های شهرداری های فارس افزود: همایش استارآپی گردشگری آینده را با حضور ۱۳۰ نخبه برگزار کردیم و بازخورد عملکردی خوبی داشت از داخل آن رویداد پلت فرم مدیریت هوشمند حمل و نقل را فعال کردیم و با اسنپ و تپسی رقابت می کند.


وی افزود: اکنون سه شهرداری قرارداد بسته ایم و این پلت فرم با رقم ۳۰۰ میلیون تومان به شهرداری ها تحویل می دهیم.


سیدنصیری گفت: مهمانسرای شهرداری ها وجود نداشت که زمین آن خریداری شده و این مهمانسرا راه اندازی خواهیم کرد.


رئیس سازمان همیاری شهرداری های فارس اظهار کرد: قرارداد پنج هزار خودرو برقی برای شهرداری ها را بسته ایم که در حال دریافت استانداردها هستند.


وی با اشاره به اینکه تولید پلت فرم «قرار بهشت»، در دستور کار سازمان همیاری شهرداری های فارس قرار گرفت، افزود: میزان زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین، تبدیل پول و حرکت و نقشه یابی به صورت آفلاین در این پلت فرم در نظر گرفته شده است و این سوپراپلیکیشن قابلیت های دیگری هم دارد.


سیدنصیری افزود: ساماندهی بازارچه پروتئین شهرداری شیراز هم توسط این سازمان انجام می شود و منتظر ابلاغ شهرداری شیراز هستیم.


وی با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد مازاد هزینه درمان برای ۴۳ شهرداری استان، گفت: ۲ هزار و ۴۳۲ نفر از این پوشش بهره مند شده اند.


انعقاد هشت تفاهم نامه در زمینه های سرمایه گذاری و بازرگانی


مهندس سیدنصیری، از تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۲۵ جلد دفترچه شناسنامه ساختمانی ارائه آن به شهرداری های استان خبر داد و افزود: ۸۴ دستگاه خودرو نیسان کمپرسی تامین و توزیع خواهد شد.


سیدنصیری با اشاره به انعقاد هشت تفاهم نامه در زمینه های سرمایه گذاری و بازرگانی، افزود: ۷۰ قرارداد هم در سایر حوزه ها منعقد شده است و پیگیری مولدسازی اموال دولتی جهت تهاتر با پیمانکار آزاد ظرف مدت یک ماه و همچنین افزایش ۳۵۰ درصدی مجموعه لوناپارک و باکویه از دیگر برنامه هایی بود توسط این سازمان انجام شده است.


وی گفت: رسانه ها مدیرانی که فعال نیستند را به چالش بکشند، امروز رسانه ها می توانند سازمان ها را شیشه ای کنند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما