۰
plusresetminus
رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز:

جناب آقای مطهری! بیش از اندازه از سیره پدر شهیدتان فاصله گرفته اید

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
محمدرضا هاجری عضو شورا و رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز طی نامه ای خطاب به شهید مطهری از وی بابت نگارش نامه ای با ادبیات سخیف و هتاکانه نسبت به و نماینده ولی فقیه در استان فارس انتقاد کرد.
به گزارش "حافظ نیوز" محمدرضا هاجری عضو شورا و رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز طی نامه ای خطاب به شهید مطهری از وی بابت نگارش نامه ای با ادبیات سخیف و هتاکانه نسبت به و نماینده ولی فقیه در استان فارس انتقاد کرد. متن این نامه که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی "حافظ"قرار گرفته است به شرح زیر می باشد.
یا خالق اللوح والقلم
جناب آقای علی مطهری
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
بعنوان نماینده مردم شریف شهر مقدس شیراز در شورای اسلامی و فعال عرصه رسانه های مکتوب و مجازی، ضمن محکوم نمودن حمله عناصر خودسر به شما در شیراز و برائت از اینگونه رفتار نامناسب و تقاضای برخورد قانونی و شرعی با عوامل این حادثه تلخ و ناگوار، از نامه هتاکانه و بی ادبانه شما که نشان از هاری سیاسی دارد جا خوردم، توهین و جسارت تعمدی شما به نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه گرامی شیراز نشان داد، به سیم آخر زده، پدیده شوم آقازاده های میراث خوار که بویی از خصال پدر نبرده و تعدادی از آنها در فتنه سال 88 ماهیت خود را نشان دادند، در حال رونمایی است! دختر حضرت امام راحل (ره) آنزمانی که قائم مقام معزول خون به دل امام کرده بود، طی نامه ای به قائم مقام معزول می نویسد، ساده لوحی شما بیماری نیست که با دارو، درمان شود، ساده لوحی و بی بصیرتی در جریانهای سیاسی عامل می شود، دانسته یا ندانسته بعضی افراد در زمینی بازی کنند که دشمنان آنرا طراحی کرده اند. همچون ستون پنجم در بازیهای سیاسی بکار گرفته می شوند.
کافی است حادثه تلخ و ناگوار خودسرها در شیراز که قابل مذمت و محکوم است و نامه بی ادبانه شما را در رسانه های معاند خارجی رصد کنید تا مشاهده نمائید اینگونه مظلوم نمایی ها، جوسازی و غوغاسالاری ها به منافع و امنیت ملی کشور نه تنها کمک نمی کند بلکه به اقتدار نظام اسلامی خدشه وارد می سازد. ای کاش به توصیه امام علی (ع) در اولین کلام حکمت آمیز و تاکید علامه شهید مطهری توجه به آن می کردید که فرموده اند: در فتنه ها همچون شتر کم سن و سال باش! نه پشتی که سوارش شوند و نه پستانی که آنرا بدوشند. آقای مطهری شما در فتنه سال 88 اینگونه عمل نکردید! هنوز به سیاست بازان حرفه ای سواری می دهید و به دغلبازان سیاسی کار شیر! علت در سادگی شماست که علاجش بصیرت است که علاقه ای به آن ندارید. از چاپ عکس رهبر فرقه ضاله بهائیت در میان عناصر انگلیسی در پشت جلد کتاب نهضت های صد ساله اخیر علامه شهید گرفته تا دعوت از جیمز کلارک مدافع همجنس بازی در امریکا به دانشگاه فردوسی مشهد بنام موسسه اندیشه مطهر یا توجیه عدم حضور حتی یک روزه در 8 سال دفاع مقدس و عربده کشی برای شکستن حصر سران فتنه داخلی و... همه اینها و دهها نمونه دیگر نشان می دهد از اندیشه های تابناک پدرت هم فاصله گرفته اید. پدر بصیر و بزرگوارت قبل از انقلاب با اشک و گریه با صدای بلند از مظلومیت مردم فلسطین دفاع می کند و شما در فتنه سال 88 از کسانی هنوز حمایت می کنید که شعار می دادند: نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!؟
پدرت در کتاب جاذبه و دافعه توصیه می کند، باید حق شناس و باطل شناس باشی نه اشخاص و شخصیت شناس! بقول امیرالمومنین (ع) و تاکید و توصیه پدرت: سرت کلاه رفته و حقیقت بر تو اشتباه شده، حق و باطل را با میزان قدر و شخصیت افراد نمی شود شناخت. این صحیح نیست که تو اول شخصیتهایی را مقیاس قرار دهی و بعد حق و باطل را با این مقیاسها بسنجی، فلان چیز حق است چون فلان و فلان با آن موافقند و فلان چیز باطل است چون فلان و فلان با آن مخالف. نه، اشخاص نباید مقیاس حق و باطل قرار گیرند، این حق و باطل است که باید مقیاس اشخاص و شخصیت آنان باشند. آقای علی مطهری، نامه شما پس از عدم احراز صلاحیت آیت ا... هاشمی برای ریاست جمهوری و حمایت از کروبی و موسوی و (خ) و داد و فریاد برای شکستن حصر، نشان می دهد در عمل به توصیه پدرت در شناخت حق و باطل هنوز لنگ می زنید.
پدرت در کتاب جاذبه و دافعه در باب گروهک خوارج با استفاده از کلام امیرالمومنین (ع) توصیه می کند، خوارج را پس از من دیگر نکشید، زیرا آنکس که حق را می جوید و خطا می رود همانند آن کس نیست که باطل را می جوید و آن را می یابد!؟ آقای مطهری، آنهایی که در نامه بی ادبانه کذایی به سگ و داعش، فرومایگان و مزدور، ارازل، طالبان و القاعده، غده سرطانی و خوارج معرفی کرده اید با توصیه امیرالمومنین (ع) و پدرت همخوانی ندارد!؟ دست از هاری سیاسی بردار وگرنه گودرزی معروف زمان خواهی شد! گرچه بدی را نباید با بدی پاسخ داد، اما نامه سخیف شما آنقدر مشمئز کننده بود که لازم دیدم به سبک خودتان با (کف گرگی معروف خودت) از باد کاشته، طوفان درو کنید.
والسلام علی من التبع الهدی
محمدرضا هاجری - نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر
کد مطلب : ۵۶۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای هاجری
فکر نمیکنید ادبیات شما بیش ازنامه علی مطهری نشان از «هاری سیاسی» دارد!
ادبیات شما مایه تأسف است.