۰
plusresetminus
نامه رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز به احمد مسجد جامعی؛

سناریوی نخ نما شده سعید حجاریان درباره فتح شوراهای شهر محقق نخواهد شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
محمدرضا هاجری در نامه ای خطاب به احمد مسجد جامعی به انتقاد از وی بابت اظهارات اخیر این عضو شورای شهر تهران پرداخت.
احمد مسجد جامعی
احمد مسجد جامعی
به گزارش "حافظ نیوز" محمدرضا هاجری رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز در نامه ای خطاب به احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، به انتقاد از وی بابت سخنان اخیر این عضو شورای شهر تهران پرداخت.
متن این نامه که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی "حافظ" قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر احمد مسجد جامعی
عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران
سلام علیکم
احتراماً؛ حضرتعالی را فردی امین، معقول، منطقی و معتدل می دانیم. باورمان نمی شود با جوزدگی به حاشیه سازی و غوغاسالاری روی بیاورید. در حالی که پس از انتخابات حماسی مردم در 7 اسفند 94 می بایست بر دست و بازوی خالق این حماسه بوسه زد. فتنه گری بنام حسین مرعشی برادر عیال هاشمی رفسنجانی و زندانی فتنه سال 88 که نتیجه کلی انتخابات در سراسر کشور باب طبعش نبوده از تهرانیها تجلیل و آنها را تقدیس و ستایش می کند و شهرستانیها را به تعبیری عقب مانده سیاسی و توسعه سیاسی نیافته معرفی می کند. توهین و جسارت این فتنه گر در سراسر کشور با واکنش های مختلف و اعتراضات بیشماری همراه بود تا جایی که اصلاح طلبان هم از سخنان توهین آمیز حسین مرعشی فتنه گر و غارتگر بیت المال شهرام جزایری نسبت به آرای شهرستانهای ایران برائت جسته، آنرا تخطئه کردند.
در چنین فضایی حضرتعالی به جای برائت از توهین حسین مرعشی و دفاع از تک تک آرای ایرانیان در سراسر کشور که سالها شعار (همه ایران سرای من است) می دادید، سناریوی دروغی را از فضای مجازی بیرون کشیده، به شورای شهر تهران بردید تا خیانت امثال مرعشی را پوشانده، به حاشیه برده، حاشیه دیگری را جایگزین کنید.
عکس شما در حال مشاجره با مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران که زینت بخش روزنامه های زنجیره ای که بعضی از آنها همچنان پایگاه دشمن بوده و هستند، می شود، ادعا کرده اید: بعضی گفته اند: تهران کوفه است!؟ آقای مسجد جامعی چه کسی گفته، تهران کوفه است!؟ کلید این جنجال در فضای مجازی را به دست حجه الاسلام شجونی داده اند، ادعا کرده اند که شجونی گفته: تهران کوفه است!؟ در حالی آقای شجونی این تهمت را تکذیب و گفته اصلا من با رسانه ای مصاحبه نکرده ام که چنین جمله ای از دل آن بیرون بیاید. حجه الاسلام شجونی بعد از گسترش این شایعه در رسانه های معاند خارجی، فضای مجازی و روزنامه های زنجیره ای طی گفتگو با خبرگزاری فارس می گوید: از قول بنده مطالبی در خصوص توهین به مردم تهران منتشر شده که شدیدا تکذیب کرده و تاکید می کنم که هیچ وقت به مردم تهران توهین نکرده و این کار را خلاف ادب و اخلاق اسلامی می دانم و نسبت دروغ داده اند.
آقای مسجد جامعی، شما دیگر چرا دروغی را دستمایه حاشیه سازی قرار دادید؟ آیا کلید واژه فتنه تقلب و خس و خاشاک تفسیر شده را از یاد برده اید؟ اگر حسین مرعشی هم به شهرستانیها توهین نکرده، سخنان خود را تکذیب کند، تکذیب نمی کند چون توهین کرده و شما برای سرپوش گذاشتن بر توهین به شهرستانهای ایران، دروغ، تهران کوفه است را علم کرده اید. هوشیار باشید که تهران همه ایران نیست و سر تا سر ایران اسلامی از روستا تا شهر و تهران سالهاست در محافل و مجالس مختلف از جمله رفراندوم 22 بهمن و روز قدس شعار داده و می دهند. ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند. پس در ایران شهری نداریم که آنرا کوفه معرفی کنند.
جناب احمد خان مسجد جامعی، فرموده اید: عده ای به مردم تهران می گویند چون به لیست ما رای ندادند، اهل کوفه هستند، ما باید به عنوان نماینده مردم همین شهر از آنها دفاع کنیم و اجازه توهین به مردم را ندهیم!؟
این عده چه کسانی هستند؟ لیست 30 نفره اصولگرایان تهران که به نامزدهای رای آورده تبریک گفتند و از مردم تهران تقدیر و تشکر کردند، مشکل شما جای دیگری است، مقدمه ای است بقول دکتر عارف که گفت: گام سوم را در شوراهای شهر بر می داریم!؟ شما بدنبال عملیاتی کردن سناریوی نخ نما شده فتنه گری بنام سعید حجاریان هستید که تئوری، فشار از پائین و چانه زنی از بالا و فتح سنگر به سنگر برایتان تحفه آورده. اگر شما اهل جلوگیری از توهین به تهرانیها بودید که اینگونه عمل نمی کردید.
یادتان هست، شورای اسلامی چهارم شهر تهران که می خواست شروع شود، در محفلی در بالای شهر تهران با آقای هاشمی رفسنجانی بستید تا پسرش محسن را شهردار تهران کنید. همه چیز مهیای اجرای سناریوی شما بود اما در روز محشر تهران، ناگهان خانم راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران با خدای خویش عهد می بندد، به جای رای دادن به محسن هاشمی رفسنجانی به دکتر قالیباف رای دهد. همین رای طلایی امید شما را ناامید کرد و سناریوی شما را باطل نمود. شما و دوستان با خانم راستگو چه برخوردی کردید؟ توهین های زشت و سخیف به این خانم مومنه روا داشتید حتی او را تهدید به قتل کردند. شما که در آن زمان ریاست شورای شهر تهران را بعهده داشتید، چرا اجازه دادید اینهمه به خانم راستگو در خود شورای شهر تهران فحاشی و توهین کنند؟
عده ای رای مردم اگر بر کامشان بود، مردم گرا می شوند و اگر رای مردم به کامشان نبود مردم را تحقیر و به آنها توهین
می کنند مثل همین آقای مرعشی و سکوت دوستانش.

 
کد مطلب : ۱۳۴۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
کارشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
گر اکر طبیب بودی سر خود دوا نمودی آقای هاجری عزیز شورای به اصطلاح اصول گرای شیراز آیا شهردار اصول گرا دارد برادر این شمایید که سال 96 از روی بی بصیرتی سناریو اقای هجاریان را در شیراز عملیاتی خواهید کرد