۰
plusresetminus

مردی با پرچم داعش در نزدیکی پارلمان انگلیس ظاهر شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۳
در آستانه سالگرد بمب‌گذاری هفتم جولای در لندن، مردی با پرچم داعش در نزدیکی پارلمان انگلیس ظاهر شد ولی پلیس وی را دستگیر نکرد.
به گزارش حافظ، یک مرد در حالی که خود را با پرچم داعش پوشانده بود، امروز (دوشنبه) در مقابل پارلمان انگلیس ظاهر اما به دست پلیس دستگیر نشد.
به نوشته ایندیپندنت، پلیس انگلیس با مردی روبرو شد که خود را در پرچمی شبیه به پرچم داعش پوشانده بود و با یک کودک بر روی شانه‌هایش در مقابل پارلمان قدم می‌زد. کودکی که بر روی شانه‌های وی قرار گرفته بود در دستش پرچم داعش داشت و آن را تکان می‌داد.
عکس‌های حضور این فرد در نزدیکی محل پارلمان انگلیس توسط یک گردشگر گرفته شده و در یک فروم آنلاین کره‌ای منتشر شد.
یکی از سخنگوهای متروپلیتن (پلیس لندن) به تلگراف گفت «دو افسر پلیس با این مرد صحبت کردند و به نتیجه رسیدند که این فرد در چهارچوب قانون عمل می‌کند پس تصمیم گرفته شد و وی دستگیر نشد.»
این حادثه زمانی روی داد که تنها یک روز به سالگرد بمبگذاری هفتم جولای مانده است. در تاریخ هفتم جولای سال 2005 در جریان بمب‌گذاری 16 تیر 1384، انفجار 4 بمب در سیستم حمل و نقل لندن در قطارها و اتوبوس‌های این شهر و در ساعات پر رفت‌وآمد صبح موجب کشته‌شدن دست‌کم 52 نفر و خود 4 بمب‌گذار شد. 700 نفر نیز در جریان این انفجارها زخمی شدند.


منبع:مشرق
کد مطلب : ۸۱۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما