۰
plusresetminus

نماینده مرودشت: استانداری انتخاب شود که مشکلات و محرومیت های استان را رفع کند

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
محمدمهدی برومندی گفت: وحدت مسلمین، بصیرت، استکبارستیزی و دقت ملت های منطقه در انتخاب قهرمان خود راهکارهای رفع مشکلات و مسائل دنیای اسلام است.
نماینده مرودشت: استانداری انتخاب شود که مشکلات و محرومیت های استان را رفع کند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از مرودشت نا، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در پایان راهپیمایی روز قدس بیان داشت: امام خمینی(ره) به درستی درک کرده بودند که ریشه همه مشکلاتی که امروز در خاور میانه وجود دارد به مسئله فلسطین باز میگردد.
محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت ارسنجان پاسارگاد

محمد مهدی برومندی در خصوص مشکلات دنیای اسلام تصریح کرد: در حال حاضر تروریسم و جرثومه فساد که به عنوان یک دولت نامشروع در سرزمین فلسطین قرار دارد ریشه بسیاری از اختلافات و مشکلات دنیای اسلام است.

برومندی افزود: وحدت مسلمین، بصیرت، استکبارستیزی و دقت ملت های منطقه در انتخاب قهرمان خود راهکارهای رفع مشکلات و مسائل دنیای اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه تحدیدها، فشارها و محدودیت هایی که در سر راه جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها ایجاد شد مشاهده می کنیم که ایران کشوری مقتدر و بسیار امن است و این در حالی است که در پشت مرزهای ما و متاسفانه در کشورهای اسلامی مشکلات بسیاری وجود دارد.

وی اظهار داشت: اقتدار مردم، مسئولان و نظام ما در سایه همدلی و پیروی از رهبری محقق شده است مردم شاهد هستند که در تمام صحنه ها با حضور هوشمندانه مقام معظم رهبری و مسئولان عالی نظام، کشور ایران به درستی هدایت شده است.

وی در خصوص حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: مردم ایران و شهرستان شهید پرور مرودشت با حضور با شکوه خود در اهپیمایی روز قدس نشان دادند قدرت در بمب اتم، در سلاح هسته ای و در موشک های قاره پیما نیست و قدرت در قلب مردم است.

برومندی در خصوص مذاکرات هسته ای نیز تاکید داشت: جمهوری اسلامی ایران، یک میلیمتر از حقوق هسته ای خود و آنچه که خود به دست آورده است عقب نشینی نخواهد کرد.

وی  در خصوص نارضایتی مردم از آلودگی های ناشی از پتروشیمی بیان داشت:  پتروشیمی مرودشت در سال های 91 تا 93 حدود 21 میلیارد تومان به شهرداری مرودشت و حدود 24 میلیارد تومان به روستاهای شهرستان پرداخت کرده است و اینکه گفته می شود پتروشیمی دودش برای ماست و نانش برای دیگران صحیح نیست.

وی در خصوص گازرسانی در سطح شهرستان هم بیان داشت: گازرسانی در شهرستان مرودشت به یک نهضت بزرگ تبدیل شده است و می توان ادعا کرد 45 درصد بودجه گاررسانی استان به مرودشت اختصاص یافته است.

برومندی بیان داشت: شخصی باید به عنوان استاندار فارس انتخاب شود که توانمند باشد و بتواند مشکلات و محرومیت های استان را رفع نماید.
کد مطلب : ۸۳۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما