۰
plusresetminus
معاون بهزیستی فارس:

۱۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان بهزیستی ‌استان فارس جمع‌آوری شد

تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان فارس با اشاره به برگزاری نخستین جشن گلریزان سراسری ‌در هفته پایانی ماه رمضان گفت: ۱۵ میلیارد ریال در این جشن جمع‌آوری شد.
۱۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان بهزیستی ‌استان فارس جمع‌آوری شد
به گزارش حافظ نیوز، محمدرضا هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری نخستین جشن گلریزان سراسری در استان فارس در هفته پایانی ماه رمضان اظهار داشت: 15 میلیارد ریال در این جشن برای تامین سهم آورده مسکن مددجویان بهزیستی جمع‌آوری شد.

وی با تشکر از مردم و خیران برای استقبال از این برنامه گفت: 5 میلیارد ریال به صورت نقدی و 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و 800 میلیارد ریال هم وعده‌های داده شده برای کمک مانند تامین سیمان و مصالح ساختمانی است که البته هنوز برای برخی از اقلام برآورد ریالی نشده است.

هوشیار با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها هنوز برآورد ریالی خود را اعلام نکرده است، افزود: شهرستان‌های شیراز، فسا، آباده، داراب و لارستان بیشترین میزان کمک را در جشن گلریزان داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان فارس خاطرنشان کرد: به منظور تامین مسکن خانواده‌هایی که 2 معلول داشته باشند تفاهم‌نامه‌ای بین بهزیستی کشور، بنیاد مسکن و انجمن خیران مسکن‌ساز امضا شده است.

هوشیار بیان کرد: براساس این تفاهم‌نامه به خانواده‌های تحت پوشش روستایی که دو معلول به بالا داشته باشند 10 میلیون از سوی بنیاد مستضعفان، 2 میلیون از حساب 100 امام، 6 میلیون بهزیستی و 15 میلیون تسهیلات داده می‌شود.

وی تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش شهری دارای دو معلول به بالا 15 میلیون از بنیاد مستضعفان، 10 میلیون بهزیستی، 5 میلیون خیران مسکن‌ساز و 30 تا 45 میلیون تسهیلات دریافت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان فارس بیان کرد: سهمیه امسال استان فارس تامین مسکن 582 خانواده شهری و 197 خانواده روستایی است که دو معلول داشته باشند.
کد مطلب : ۸۹۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما