۰
plusresetminus
تا پایان سال ۹۵ عملیاتی می‌شود

پوشش دیجیتال در تمام نقاط شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی از پایان طرح پوشش شبکه‌های دیجیتال در تمام نقاط شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین تا پایان سال ۹۵ خبر داد.
پوشش دیجیتال در تمام نقاط شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین
به گزارش حافظ نیوز، نادرفریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: با ایجاد ایستگاه‌های دیجیتال در سال‌های بخش زیادی از شهرها و بخش‌های شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین تحت پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار گرفت.

فریدونی تصریح کرد: پیش از این تنها چهار شبکه تلویزیونی در مناطق این سه شهرستان قابل دریافت بود و مردم مجبور به استفاده از ماهواره بودند که امروز به 20 شبکه تلویزیونی و کانال‌های مختلف رادیویی رسیده است.

ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان فارس، اجرای این طرح را حرکت بزرگ فرهنگی دانست و افزود: با این طرح بسیاری از خانواده‌ها استفاده از ماهواره که آسیب بزرگی به بنیان خانواده می‌زند را کنار گذاشتند.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه شبکه‌های دیجیتالی در بخش‌ها و روستاهای مختلف این سه شهرستان ادامه دارد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان 95 تمام مناطق روستاها و شهرستان‌های این استان دیجیتالی می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌ مسئولان صدا و سیمای مرکز فارس افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی هر ایستگاه دیجیتال بیش از 10 میلیارد ریال بوده است و برای تامین اعتبار مورد نیاز نیز رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

فریدونی به توسعه برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته از اعتبارات ماده 180 اعتبارات مناسبی برای تکمیل و تجهیز مساجد،حوزه‌های علمیه، ساخت مصلاها و توانمندسازی فعالیت کانون‌های فرهنگی اختصاص یافته است.
کد مطلب : ۹۳۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما