۰
plusresetminus

تحصن گسترده دانشجویان برخی دانشگاه های جنوب کشور در دانشگاه شیراز/ دانشجویان متحصن چه می خواهند؟ + گزارش تصویری و بیانیه های صادر شده/ خبر تکمیلی: تحصن پایان یافت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
پس از درخواست‌های مکرر جهت اخذ مجوز تجمع دانشجویی در شهر شیراز و عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه جهت برگزاری تجمع در جهت اعتراض به زیاده خواهی های آمریکا و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، دانشجویان از عصر امروز تا پاسی از شب در دانشگاه شیراز متحصن شدند.
به گزارش "حافظ نیوز" پس از درخواست‌های مکرر جهت اخذ مجوز تجمع دانشجویی در شهر شیراز و عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه جهت برگزاری تجمع در جهت اعتراض به زیاده خواهی های آمریکا و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، دانشجویان از عصر امروز تا پاسی از شب در دانشگاه شیراز متحصن شدند.
این تحصن از ساعت حدود 7 عصر تحت تدابیر شدید امنیتی در مسجد دانشگاه شیراز با حضور بیش از 500 دانشجو از شهرستان های استان فارس و استان های همجوار فارس آغاز شد. 
در ابتدای این تحصن حجت الاسلام نیری، مسئول نهاد رهبری دانشگاه شیراز و حجت الاسلام مقامی مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سربازیان عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز به جمع متحصنین پیوستند.
وحید زارع سخنگوی کمیته دانشجویی دفاع از حقوق هسته ای در جمع متحصنین گفت: این تحصن قصد برجسته سازی خطوط قرمز را دارد. ما پای میز مذاکره منطق برتر را داریم؛ خط قرمزها توسط هیچ کس نباید زیر پا گذاشته شود و ملت تا آخر پای حقوق خود خواهد ایستاد.
وی گفت مذاکره کنندگان با لحن طلبکارانه با دشمن برخورد کنند. اگر دشمن باز دبه کرد و تهدید کرد تیم مذاکره کننده برای حفظ منافع ملی وعزت، مذاکرات را ترک کند.
پس از اذان مغرب و عشا نماز جماعت با حضور دانشجویان نمازگزار برگزار شد. با پایان نماز جماعت، مسئولین دانشگاه خواستار پایان تحصن شدند اما دانشجویان متحصن با سر دادن شعار "دانشجو می میرد/ذلت نمی پذیرد" و"هیهات من الذله" از ترک مسجد خودداری کردند.
سپس زارع ضمن اعلام خواسته های متحصنین گفت: دانشجویان تا حضور مسئول دفتر وزارت خارجه در استان فارس در مسجد دانشگاه و رساندن پیام متحصنین، از مسجد خارج نخواهد شد.
حراست دانشگاه شیراز که برای ورود رسانه ها برای انعکاس خبری این تحصن از لحظات ابتدایی شروع مراسم سخت گیری می کرد در اقدامی حوالی ساعت 10 شب اجازه ورود به تیم خبری صدا و سیمای استان فارس جهت تهیه خبر از این برنامه را نداد. اما علی رضا نجابت معاون صدای صدا و سیمای فارس، منصوری رئیس بسیج اساتید دانشگاه شیراز و جمعی از اعضای هیئت علمی به این تحصن پیوستند.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز هم در اعلام موضعی از این تحصن حمایت و به این تحصن پیوستند. علی رضا نجابت، کارشناس ارشد مسائل بین الملل در جمع متحصنین دانشگاه شیراز گفت: معضلات امروز منطقه برآمده از طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت مهار قدرت جمهوری اسلامی و اهرم فشاری برای گرفتن امتیاز بیشتر در مذاکرات است.
شایان ذکر است تا کنون دانشجویان استان های ایلام، آذربایجان غربی، سمنان، قم، لرستان، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام موضع رسمی و غیر رسمی از تحصن دانشجویان انقلابی در مسجد دانشگاه شیراز حمایت کرده اند.
گفتنی است تحصن کماکان ادامه دارد و قرار است برخی از نمایندگان مجلس و مسئولین شهری و استانی در جمع متحصنین حاضر شوند.
 
گزارش دومین روز تحصن
* حرکت دانشجویان بوشهری به سمت شیراز
* برابر وعده دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور، تحصن دانشجویی روز گذشته (دوشنبه) ساعت ۱۹ با حضور بیش از ۶۰۰ دانشجو در حال حاضر در مسجد دانشگاه شیراز آغاز شد.

*اعلام حمایت اتحادیه انجمن اسلامی از تحصن دانشجویان جنوب کشور
در بیانیه این اتحادیه دانشجویی آمده است: شما عزیزان این مرز و بوم بدانید که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان بخشی از جنبش دانشجویی مسلمان از حرکت حقطلبانه و مطالبهگرانه شما کاملا حمایت می‌کند و تمام اعضای خود در دانشگاه‌های جنوب کشور را برای حضور و همکاری با شما گسیل میدارد تا بتواند نَمی از یم خروشان شما وارثان این انقلاب بحساب آید. و از تمام مردم در سایر شهرهای کشور می‌خواهد، که با الگوگیری از این حرکت شما در این راستا اقدام عاجل کنند.

*** امروز پیش از ظهر؛ ستار هدایت‌خواه به جمع متحصنین می پیوندد
ستار هدایتخواه، نماینده مردم یاسوج در مجلس هشتم تا دقایقی دیگر به جمع متحصنین می پیوندد. قرار است هدایتخواه در جمع دانشجویان متحصن در مسجد دانشگاه شیراز سخنرانی کند.

*** دانشجویان بوشهری به سمت شیراز حرکت کردند
طبق گزارش واصله دانشجویان بوشهری ساعت ۷ صبح از بوشهر به سمت شیراز جهت پیوستن به دانشجویان متحصن جنوب کشور در مسجد دانشگاه شیراز حرکت کردند.
گفتنی است با توجه به فضای شدید حراستی در دانشگاه شیراز هر لحظه به دانشجویان حاضر در مسجد دانشگاه شیراز اضافه می شود.


نماینده سابق یاسوج در مجلس در جمع دانشجویان متحصن در شیراز: حرکت دانشجویان  متحصن در دانشگاه شیراز قابل تشکر است
نماینده سابق یاسوج در مجلس در جمع دانشجویان متحصن در دانشگاه شیرازگفت: حرکت دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور در مورد تحصن در مسجد دانشگاه شیراز قابل تشکر هست.
ستار هدایتخواه در جمع دانشجویان انقلابی متحصنین در دانشگاه شیراز اظهار داشت: گاهی برخی این‌طور القا می‌کنند که ما بخاطر مردم این امتیازات در مذاکرات را می دهیم که این باید برای مردم روشنگری شود.
وی افزود: با چنگ و دندان هم که شده باید این استقلال را حفظ کنیم و برای به دست آوردن این استقلال هزینه های زیادی داده ایم و امروز هم باید هزینه می دهیم.
نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: انتظار می رفت با توجه به نامگذاری امسال، همدلی بیشتری با دانشجویان و ملت داشته باشند و فضا را برای دیدگاه های مختلف باز می گذاشتند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
هدایتخواه ادامه داد: اول دولت باید همدل و همزبان باشد چرا که امکانات در اختیارش هست و ملت باید این همدلی را پاسخ دهد و اگر از سوی دولت همدلی و همزبانی صورت نگیرد از مردم توقع هیچ گونه همدلی نباید داشت.
وی بیان داشت: حرکت دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور در مورد تحصن در مسجد دانشگاه شیراز قابل تشکر هست.این تحصن ملازمت در راه ولی زمان است نه افراط و تفریط.
این فعال سیاسی خاطنشان کرد: بر اساس مباحث دینی محور اصلی همدلی و همزبانی ولایت فقیه است و اگر قرار است امسال همدلی و همزبانی تحقق پیدا کند همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشید.
هدایتخواه بیا بیان اینکه ضرورت انرژی هسته ای حفظ استقلال است  ادامه داد: انرژی هسته ای برای هر کشوری فناوری است و هر کشوری این فناوری را نداشته باشد عقب مانده است.
وی تصریح کرد: برخی می گویند که عرصه دیپلماسی، عرصه ی ارائه مبانی ایدئولوژیک نیست و نباید روی آن‌ها تاکید کرد. پاسخ این گونه سخنان این‌ است که آیا طرف مقابل یعنی آمریکا هم همین طور است؟
نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس ادامه داد: امام اعلام کرد ما ارباب نمی‌خواهیم.رب ما فقط خداست و آنها هم تلاش کردند که این حرف سر بلند نکند ولی کرد.
هدایتخواه  بیان کرد: در رابطه با برخورد با آمریکا آخرین سند از حرف های امام، وصیت نامه امام است نه این که برخی ها با خواب و خاطره تعریف کنند که امام در اواخر عمر تغییر دیدگاه داده اند. کافی است متن وصیت نامه امام را مرور کنیم.
وی افزود: مشکلات اقتصادی ریشه در تحریم ها ندارد و یک مشکل ساختاری است و تا زمانی که الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت عملی نشود اتفاقی نخواهد افتاد.

انتشار بیانیه شماره 1 دانشجویان متحصن در دانشگاه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" بیانیه شماره 1 تحصن کنندگان در دانشگاه شیراز منتشر شد.
متن بیانیه بدین شرح است:
دانشجو به منزله هسته علمی و طلایه دار گفتمان انقلاب اسلامی، طرفدار عدالت است. طرفدار از بین رفتن استکبار و همچنین نابودی نظام سلطه است. این گفتمان در تقابل با گفتمان ظلم و ستیزه گری با مظلومان و ملتهای آزاده است . همه ما وظیفه داریم در مقابل زورگویی و توطئه های دشمن و در مقابل توقعات بیجای آنان با کمال قدرت و استقامت بایستیم.
در مرحله جدید مذاکرات هسته ای برای تدوین توافق نهایی در کمال شگفتی ما شاهد درخواست بازرسی از مراکز نظامی همچنین درخواست بازجویی از دانشمندان هسته ای هستیم. آمریکا این کدخدای پوشالی از تمام ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی برای استمرار تحریم و تهدید در کنار مذاکره استفاده می کند. این امر حقیقتا موجب نگرانی ماست. ما دولت ایالات متحده آمریکا را دولتی غیر قابل اعتماد میدانیم؛ دولتی خود برتربین، دولتی غیر منطقی و عهد شکن، دولتی در پنجه ی تصرف و اقتدار شبکه ی صهیونیسم بین المللی.
از برکات همین مذاکرات این بود که دشمنی آمریکایی ها و مسئولین دولت ایالات متحده ی آمریکا با ایران و ایرانی، با اسلام و مسلمین آشکار شد. فلذا ما خواهان شفافیت بیشتر از سوی مذاکره کننده هستیم.
ما قویا اعلام می کنیم پیشرفت های بومی علمی کشور غیر قابل مذاکره است. حقوق ملت ایران غیر قابل مذاکره است.
ما نمی خواهیم و اجازه نمی دهیم رسیدن به حقمان ۱۵ تا ۲۰ سال طول بکشد. ما تنها راه مقابله با دشمن وقیح را عزم راسخ و عدم انفعال و مقاومت می دانیم.
مکررا از مسئولین اجرایی و مذاکره کننده هسته ای کشور می شنویم که هدف اصلی از مذاکرات، لغو همه تحریم ها و به تبع آن حل مشکلات اقتصادی است. اما چرا مسئولین کلید این در بسته اقتصاد را تنها در لوزان و ژنو و نیویورک جست و جو میکنند؟ کلید حقیقی حل این مشکلات نگاه به درون کشور است که اتفاقا دسترس تر از به نتیجه رسیدن به توافقات و دل بستن به "نقطه های خیالی" است.
با توجه به نکات ذکر شده و نبود فضایی جهت بیان مطالبات دانشجویی به تیم مذاکره کننده ، و همچنین عدم صدور مجوز و لغو مکرر تجمعات، ما دانشجویان بر آن شدیم تا با برپایی تحصن دانشجویی ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده و اعلام نگرانی نسبت به وضع موجود ندای دشمن ستیزی خود را به گوش زورگویان و تمام خفتگان و در خواب ماندگان برسانیم. ما سربازان حقیقی این نهضت و بدریون این انقلابیم و تا آخر ایستاده ایم.
 
انتشار بیانیه شماره 2 دانشجویان متحصن در دانشگاه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" شورای متحصنین دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور که در مسجد دانشگاه شیراز تحصن کرده اند در بیانیه شماره 2 خود حمایت کامل خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کردند.
متن این بیانیه بدین شرح است:
ما دانشجویان به عنوان پرچم دار گفتمان اسلامی و مدافع سرسخت استقلال و رشد علمی کشور با کمال قدرت و استقامت در مقابل زورگویی دشمن و هرگونه توقع بیجا و زیاده خواهی گزاف آنها دشمن ایستاده ایم.
ما قویا اعلام می داریم به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعتماد داشته و حمایت و پشتیبانی از آنان را بر خود واجب می دانیم لیکن عمیقا نسبت به دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا بی اعتماد و بدبینیم وهمواره آن را دولتی خودبرتربین، دولتی غیرمنطقی و عهدشکن می دانیم.
در همین راستا دانشجویان برای بیان نگرانی ها و مطالبات خود، مکررا درخواست خود را مبنی برصدور مجوز برای تجمعات دانشجویی اعلام داشته اند اما متاسفانه هربار با عدم موافقت با این درخواستها مواجه شده اند.
با اتخاذ چنین رویکردی از سوی مسئولین، دانشجویان مطالبه گر ناچار به تحصن در این مکان مقدس یعنی مسجد دانشگاه شیراز شده اند. از این جهت از مسجد برای تحصن استفاده شد که جلوی شایع پراکنی ها و هرگونه حرف و حدیث ناصحیح دیگری در این باب گرفته شود .
برای روشن شدن این اقدام لازم به ذکردو نکته است:
اول آن که صدور مجوز صرفا برای درخواست تجمع صورت می گیرد نه برای تحصن در یک محیط بسته؛ همچنان که اگر با یکی از چندین درخواست ما مبنی بر صدور مجوز برای تجمع موافقت می شد، دانشجویان به تحصن مبادرت نمی ورزیدند. و دوم آن که حضور مسئول محترم نهاد رهبری در دانشگاه شیراز در جمع متحصنین خود بیانگر قانونی و به حق بودن این اقدام است.
فلذا ما دانشجویان به عنوان برجسته ترین چهره آشتی ناپذیر در برابر قانون شکنی ها وعوام فریبی ها همواره طلایه دار قانونمداری و ظلم ستیزی بوده ایم و این حرکت نیز خود نمودی آشکار و به حق از آن است.
همچنان که در بیانیه شماره ۱ نیز اشاره شد ما دانشجویان بر آن شدیم تا با برپایی تحصن دانشجویی ندای دشمن ستیزی خود را به گوش زورگویان و تمام خفتگان و در خواب ماندگان برسانیم.همچنین ما خواستار شفافیت هرچه بیشتر از سوی تیم مذاکره کننده درباب جزئیات مذاکرات هستیم .ما بار دیگر اعلام می کنیم پیشرفت های اساسی بومی کشور غیر قابل مذاکره است. عزت وحقوق ملت ایران غیر قابل مذاکره است. ما تنها راه مقابله با دشمن وقیح را عزم راسخ ،عدم انفعال و استقامت و پایداری می دانیم.
در همین راستا و مطابق با درخواست ما در بیانیه شماره ۱ مبنی بر حضور مسئول دفتر وزارت امورخارجه در شیراز در جمع متحصنین برای شنیدن دغدغه ها ، نگرانی ها و مطالبات دانشجویان و با توجه به بی اعتنایی مسئولین مربوطه نسبت به این درخواست ، ما اعلام می کنیم کماکان تحصن ادامه دارد ... تحصن تا حصول درخواست متحصنین ادامه پیدا خواهد کرد .
والعاقبه من المتقین
کمیته دانشجویی دفاع از حقوق هسته ای

با استغاثه به امام زمان(عج) تحصن مسجد دانشگاه شیراز پایان یافت
تحصن مسجد دانشگاه شیراز با استغاثه به امام زمان(عج) پایان یافت و در بیانیه پایانی این کمیته آمده است: دانشجویان ایران اسلامی هوشیارانه روند مذاکرات را رصد می کنند کمیته دفاع از حقوق هسته ای در دانشگاه شیراز با قرائت بیانیه ای تحصن را خاتمه دادند.
متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدینَّهم سُبلنا
و آنها که در راه ما (با خلوص نیت) جهاد کنند، قطعا به راه های خود هدایتشان خواهیم کرد. (عنکبوت – ۶۹ )
برای کشوری که اتکا به درون و توان داخلی یک اولویت است، باید احساس اعتماد مردم به سیاست های دولت هم بالا باشد تا با پیوند مردم و دولت، پیشرفت حاصل شود.
در شرایطی که متاسفانه دولتمردان فضایی برای بیان مطالبات دانشجویی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان فراهم نمی کنند و کار به جایی می رسد که درخواست های مکرر تجمعات دانشجویی با عدم موافقت مواجه می شود ما دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور به عنوان بخشی از بدنه ی فعال ملت غیور ایران اسلامی بر آن شدیم تا در روز دوشنبه ۱۱ خرداد اقدام به برگزاری تحصن دانشجویی در مسجد دانشگاه شیراز ، به منظور ، بیان مطالبات خود مبنی بر انتشار جزئیات مذاکره در راستای همدلی دولت با ملت، ابراز نگرانی نسبت به امنیت و استقلال کشور با توجه به بحث بازرسی ها و بازجویی ها و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی ها و گزافه گویی های طرف مورد مذاکره، نماییم. مذاکره در مورد پیشرفت اساسی بومی کشور اصلاً معنا ندارد. این ملت برای استقلالش خون های بسیار داده است.
این ملت دیگر نمی تواند تکه پاره های بدن فرزند دیگرش را از لابه لای یک اتومبیل سوخته ی دیگر جمع آوری کند. این ملت بر نمی تابد درهای کشور برای دشمنش که علنی با اون دشمنی می کند باز شود؛ حال تحت هر عنوانی که می خواهد باشد. استقلال عزت و امنیت کشور مقدم است بر مسئله هسته ای، و مذاکره بر سر این مسائل اساساً معنا ندارد.
در راستای انتقال مطالبات دانشجویان به تیم مذاکره کننده در بیان شماره۲ مسئول دفتر وزارت امور خارجه در شیراز را جهت انتقال دغدغه ها، نگرانی ها و مطالبات به مسئولین مربوطه دعوت کردیم لکن گوش هیچکس شنوای صدای دانشجویان نیست. انتظار ما همدلی دولت با ملت بود، که ظاهراَ این خواسته، خواسته ی زیادی است. اما دولت بداند ما همچنان همدل و همزبان او خواهیم بود. و امیدواریم در حل مشکلات توفیق یابد. ما کمک به دولت جهت گشایش مشکلات کشور را برای خودمان یک فریضه می دانیم. پیشنهاد می کنیم دولت از این قبیل حرکات به چشم یک فرصت نگاه کند، و از این خفقان نرم دست بردارد. از ما نخواهید ساکت بمانیم، از ما نخواهید دهانمان را بدوزیم، از ما بخواهید بمیریم اما از ما نخواهید چشممان را به روی مصالح، منافع، استقلال و امنیت کشور ببندیم. ما را بکشید اما به شعورمان توهین نکنید. دانشجو زنده، بیدار و هشیار است، و هیهات که ننگ رفتن زیر بار شرق و غرب را بپذیرد.
ما در آستانه نیمه شعبان هستیم. حال که کسی اینجا گوش شنوایی برای شنیدن حرف های ما ندارد ای آقا و مولا و ای صاحب ما یا حجت ابن الحسن (عج) ما استغاثه خود را به پیشگاه شما می آوریم:
ای مولای ما! جوانانی هستیم در سنگر علم ، برخاسته از دل ملت، فرزندان امام روح الله(ره) و داعیه دار هزاران لاله به خون خفته با کوله باری پر از رسالت.
سید و مولای ما امروز سربازان کویت در آستانه میلاد پر نورات در این مکان همراه و همنوا با پیر محبوبت گرد آمده ایم تا به همه ستیزه جویان عالم بگوییم اجازه نخواهیم داد تهدید بر این ملت سایه افکند .ملتی که حسین (ع) را دارد از شهادت باکی ندارد ما یا دنیا را از لوث وجود استکبار پاک خواهیم کرد و دست یکدیگر را از شوق این پیروزی خواهیم فشرد یا به آن شادی عظیم تر خواهیم رسید و شهادت را در آغوش خواهیم کشید که در هر صورت پیروزی از آن ماست .
آقا و مولای ما تا آن لحظه بر دامانت آرام بگیریم مدافع حقوقی خواهیم ماند که مرهون خون هزاران شهید است .ای سید ما ما هنوز بغض نجوای علم دارتان در کوران فتنه را در گلو داریم. اما از همینجا با شما عهد می بندیم تا لحظه ی آمدنتان در تمام صحنه های دفاع از انقلاب که مقدمه ی حکومت دولت عدل شماست بمانیم.
ما از این شایعه پراکنی ها نمی هراسیم، ما از اینکه علیه ما چیزی بنویسند باکی نداریم. آن زمانی که ما تصمیم به این کار گرفتیم، نخواستیم در هیچ کجا و نزد هیچ کس وجاهت پیدا کنیم. بی مهری مسئولین ما را ناامید نمی کند، چرا که در این کشور پدری داریم که سایه اش بالای سر ماست و این به همه ی این درد و رنج های حاصل از بی مهری های سایرین می ارزد. ما فقط خواستیم به امر خدا عمل کنیم و ان شاءالله از این به بعد نیز خواهیم کرد...
امروز که این نامه را می نویسیم هرچند درد هست اما نخواهیم گذاشت سستی و نومیدی بر ما مستولی شود و بر اراده ی انقلابیِ مان خدشه ای وارد کند... اکنون قلب زخم خورده ی خود را در محضر خدای متعال ارائه می دهیم... و او قطعاً شاهد، ناظر، هادی و کافی است...
حال نیز پس از همه ی این ها، ما سربازان کوچکتان مثل همیشه ایستاده ایم و در راستای اعتلای نظام اسلامی به وظیفه مان عمل خواهیم کرد و از خداوند متعال می خواهیم در این راه ایمانی ثابت به ما عنایت فرماید.
در پایان ضمن تشکر ویژه از تمام دانشجویانی که با توجه به فرا رسیدن فصل امتحانات در دانشگاه ها در تحصن حضور پیدا کردند و تمام افراد حقیقی و حقوقی و اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی سراسر کشور که از این حرکت اعلام حمایت کردند اعلام می کنیم این تحصن در این مکان خاتمه می یابد.
در آخر نظر به عدم توجه مسئولین نسبت به دغدغه های دانشجویان در مورد مسائل اساسی کشور در جهت ایستادگی در مقابله زیاده خواهی های آمریکای جنایتکار، نیرنگ باز و بدعهد و همچنین ایستادگی بر حقوق مسلم این ملت –امنیت و استقلال- اراده ی دانشجویان جهت برگزاری تحصن های دانشجویی در کشور کاملاً جدی است. دانشجویان ایران اسلامی هوشیارانه روند مذاکرات را رصد کرده و در صورت لزوم از ظرفیت های مختلف برای رساندن پیام خود استفاده خواهند کرد. ما بدریون این انقلابیم که تا آخر ایستادیم .

کمیته دانشجویی دفاع از حقوق هسته ای





 
کد مطلب : ۷۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما