۰
plusresetminus
حاشیه ای بر متن جشن 24 خرداد شیراز؛

از انتقادهای صریح مشاور وزیر نفت از مسئولان استان تا تلاش خبرگزاری دولت برای پر نشان دادن صندلی های آیین بزرگداشت 24 خرداد و پخش کلیپ و بنرهای خاص! + تصاویر

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰
جشن حامیان رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید در سالروز انتخابات 24 خرداد ماه 92 صبح امروز با حضور گسترده مسئولین در اکثر شهرستان های فارس و شیراز برگزار شد.
به گزارش "حافظ نیوز" جشن مردمی حامیان رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید در سالروز انتخابات 24 خرداد ماه 92 صبح امروز با حضور گسترده مسئولین در اکثر شهرستان های فارس و شیراز برگزار شد.
- مراسم شیراز با حضور سردار دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، مشاور وزیر نفت، استاندار فارس، مشاوران و معاونین استانداری فارس، مدیران کل و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
- اختلاف میان تیم برگزار کننده مراسم و بدنه اصلاح طلبان استان سبب شده بود زمزمه های برگزاری مراسمی مشابه در جای دیگری از شیراز از روزهای قبل به گوش برسد، اتفاقی که سبب شده بود مراسم اصلی و دولتی 24 خرداد با استقبال چندانی از سوی گروه های سیاسی حامی دولت مواجه نشود.
- نصب بنر با شعار عجیب و تامل برانگیز " انرژی هسته ای حق مسلم ماست   حداقل زندگی حق مسلم ماست" در سالن و همچنین پخش کلیپی با عنوان " بنفش های صبور" که در آن مدیران کل تازه انتصاب شده استان و مسئولان استانداری فارس در آن به حمایت و تعریف های فراوان از دولت تدبیر و امید پرداختند نیز از دیگر حواشی این برنامه بود.
تصاویر/
------------------
- انتقاد های صریح و بی پرده مشاور وزیر نفت از مسئولین استانی فارس مبنی بر این که با شعار و شعر نمی شود استان را مدیریت کرد از دیگر حواشی این برنامه بود که به مزاق عده ای نیز خوش نیامد و این مسئول از کمبود ها و عقب ماندگی استان فارس به شدت گلایه کرد و خواستار همت مسئولین استانی در مدیریت و خدمت به استان شد.
- خبرگزاری دولتی ایرنا در گزارشی تصویری از مراسم، تلاش نمود قاب های تصویری را طوری ببندد که مراسم امروز را بسیار پرشور و با حضور گسترده حامیان دولت نشان دهد.
تصاویر/
---------------------
--------------------------
------------------
-------------------
---------------------
------------------

- این در حالی است که برخی رسانه های محلی، تصاویر دیگری نیز از این مراسم منتشر کرده اند.
تصاویر/

 
کد مطلب : ۷۶۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما