۰
plusresetminus
نامه تشکل‌های دانشجویی فارس به رئیس مجلس در پی سفر لاریجانی به شیراز؛

از شما انتظار می‌رود حتی اگر موافق توافق هسته‌ای نیز هستید، از خشمتان نسبت به دشمن سخن گویید

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۸
در این نامه آمده است: گمان مبریم که عملکردهای آشکار و نهان امروزمان از چشم تاریخ پنهان خواهند ماند و هیچگاه پاسخگوی آن نخواهیم بود چرا که خصوصیت تاریخ آن است که گذشتگان خود را مورد قضاوت قرارداده و با گذر زمان نقاب از چهره‌ها برداشته و سیاسترین افراد را رسوای آیندگان خواهد کرد.
تشکلهای دانشجویی
تشکلهای دانشجویی
به گزارش "حافظ نیوز"، متن این نامه بدین شرح است:

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

سلام علیکم

با عرض ادب و احترام محضر جنابعالی؛

به عنوان نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز برخود لازم دانستیم، ضمن استقبال و خوش آمدگویی، بدور از هرنوع نگاه افراطی، از فرصت حضورتان در این شهر شهید پرور که هر کوی و برزنش مزین به نام شهیدی است استفاده کرده و با شعور و شور انقلابی نکاتی چند را خدمتتان عرض کنیم. مجلس در رأس امور است و شما نیز فعلاً در رأس آن قرار گرفته‌اید. جنابعالی گاها شخصیت حقوقیتان را فراموش کرده و هم چون یک کارشناس سیاسی چنان اظهار نظر می‌کنید که آنچه به ذهن متبلور می‌شود آن است که شما نماینده دولت هستید نه ملت!!

در موضع گیری‌های اخیرتان در باب جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای انتظار مردم آن بود که حتی اگر موافق توافق هسته‌ای بودید لبخند رضایت را پنهان کرده و از خشمتان نسبت به دشمن سخن می‌گفتید البته اگر گرد غبار زمانه؛ کینه‌های انقلابیتان را که روزی حضرت امام (ره) از آن سخن می‌گفت به باد فراموشی نسپرده باشد.

انتظار آحاد مردم از جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی این است که با حساسیت و بدور از هرگونه انفعال نسبت به بررسی دقیق برجام در مجلس مبادرت کرده و در پرتو رأی نمایندگان ملت، عزت و منافع ملی را حفظ کنید. قرار بود حکومتمان را دینی کنیم و انقلابمان را صادر؛ قرار بود انقلابی تر از روزهای انقلاب، انقلابی باشیم.

پس بدانید و بدانیم کجای تاریخ قرار گرفته‌ایم و قرار است نقش کدامین شخصیت را در این برهه از تاریخ بازی کنیم. گمان مبریم که عملکردهای آشکار و نهان امروزمان از چشم تاریخ پنهان خواهند ماند و هیچگاه پاسخگوی آن نخواهیم بود چرا که خصوصیت تاریخ آن است که گذشتگان خود را مورد قضاوت قرارداده و با گذر زمان نقاب از چهره‌ها برداشته و سیاسترین افراد را رسوای آیندگان خواهد کرد.

انتظار امام و شهدا این است که در راستای احیایی حقیقی دین در دنیا گام برداشته و روند سیاسی‌مان مطابق دیانتمان باشد. فاصله ما از روز اول انقلاب باعث نشود، آرمان‌های استکبار ستیزانه آن روزها را فراموش کرده، و راه سرسپردگی را بپیماییم، چرا که مبنای انقلابمان استقامت است و جز آن نیست.

باور کنیم که ادامه راه انقلاب جز در مسیر عدالت و عدالتخواهی ممکن نبود و نخواهند بود.

و به تعبیر شهید بزرگوار مطهری که شما نیز بی نسبت به ایشان نیستید، عدالت در جامعه محقق نخواهدشد تازمانی که قانون در به دام انداختن ضعیف، قوی و در به دام انداختن قوی، ضعیف عمل کند. و در آخر انتظار انقلابیون این نسل از شما انقلابیون دیروز و مسئولین امروز این است که از فارغ از هر گونه محافظه کاری؛ انقلابی‌تر از گذشته، انقلاب اسلامی را حفظ کرده تا الگویی باشیم برای مجاهدینی که در سراسر جهان علم مبارزه با استکبار را بلند کرده‌اند.

باشدکه همواره انقلابی تر از روزهای انقلاب، انقلابی بمانیم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کد مطلب : ۱۰۰۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما