۰
plusresetminus
مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

ورزشگاه 50 هزار نفری میان‌رود، تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ فعالیت 250 خیر در حوزه ازدواج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کامیاب گفت: میزبانی مسابقات کشتی جهانی در شیراز در فیلا ثبت شده است اما اگر میزبانی را به ما ندهند به طور حتم به خاطر نبود زیرساخت‌ها نیست.
ورزشگاه میان رود شیراز
ورزشگاه میان رود شیراز
به گزارش "حافظ نیوز"، حیدر کامیاب در نشست خبری هفته ازدواج در اداره کل جوانان فارس با بیان اینکه این هفته می‌تواند برای اشاعه فرهنگ ازدواج در سنین خودش الگوی خوبی باشد، گفت: اکنون 250 خیر در حوزه ازدواج به جوانان کمک می‌کنند و ائمه جمعه نیز می‌توانند در این در این زمینه کمک‌های خوبی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با ابراز تاسف بیان کرد: 60 درصد از ازدواج‌هایی که به طلاق منجر شده است زوجین میانگین بین 26 تا 29 سال داشتند.

وی با بیان اینکه شرایط سن ازدواج در فارس ایده آل نیست، گفت: سن ازدواج برای مردان 29 و برای زنان 25 سال است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تصریح بر ثمرات ازدواج بیان داشت: ازدواج لازمه‌های دیگری هم دارد که مسکن و شغل از جمله دغدغه‌های جوانان است و اگر نتوانیم دغدغه‌ها را تأمین کنیم نمی‌توانیم پیشرفت داشته باشیم.

کامیاب در ادامه با ورود به مبحث ورزش گفت: مبحث ورزشگاه میانرود بحثی مهم و بسته شده است که در سفر رئیس جمهور به فارس 240 میلیارد ريال برای این ورزشگاه بودجه گذاشته شد که 140 میلیارد ريال در مهر سال 94 تأمین می‌شود و مابقی نیز در سال آینده تأمین می‌شود و این ورزشگاه 50 هزار نفری، تابستان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: میزبانی مسابقات کشتی جهانی در شیراز در فیلا ثبت شده است اما اگر میزبانی را به ما ندهند به طور حتم به خاطر نبود زیرساخت‌ها نیست.
کد مطلب : ۱۰۸۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما