۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

اجرای ۱۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هیأت ورزش های همگانی استان در نیمه شعبان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۷
محمدرضا جعفری  رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیأت ورزش های همگانی استان فارس  از اجرای ۱۸۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در دهه فجر و اعیاد شعبانیه امسال توسط این هیأت خبر داد.
اجرای ۱۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هیأت ورزش های همگانی استان در نیمه شعبان
به گزارش حافظ خبر،  وی افزود : این برنامه‌ها در قالب جشنواره و همایش و برنامه فرهنگی ورزشی در همه شهرستان های استان فارس با استقبال و حضور مردم  و با محوریت مشارکت مردمی در محلات مختلف اجرا شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس  انجام شد می‌بایست در دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۱۸۰  برنامه توسط کمیته های استانی و  هیأت  ها در شهرستان‌ها اجرایی می شد  که با حمایت و  همکاری همه‌جانبه و مساعدت ویژه اداره کل ورزش و جوانان فارس و روسای ورزش و جوانان شهرستان های فارس تعداد ۱۸۰  برنامه پیش بینی شده  اجرایی  و محقق شده است.
عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس  تصریح کرد: برنامه کوهپیمایی عمومی، مسابقات محلات، کارگاه آموزشی، توسعه ترویج ورزش همگانی در روستاها، مسابقات ورزشی در حاشیه شهرها، بخش ها و روستاها، برگزاری جشنواره  نقاشی کودکان، جشنواره کاردستی ورزشی کودکان، تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب، نذر خون، نذر ورزشی، مسابقه عکاسی و دلنوشته و حضور ورزشکاران پر شور و حماسی ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن  بخشی از این برنامه‌ها بوده است.
وی افزود : در این برنامه ها پنج شهرستان جهت اجرای پخش زنده صبح و نشاط معرفی شدند و در شهر شیراز و پارک کوهستانی پخش زنده با حضور بیش از دو هزار نفر برگزار شد که هدایایی ارزنده تقدیم حضار شد .

مدیر روابط عمومی هیأت ورزش های همگانی استان فارس اضافه کرد:  مسئولیت اجتماعی کارخانجات ، تولیدی ها و آحاد جامعه همچنین  دستگاه های اجرایی، امکان توسعه ورزش همگانی و نشاط اجتماعی را در جامعه رونق خواهد داد.

 وی گفت: این رویدادها  با همکاری بین بخشی و حمایت همه دستگاه های متولی انجام شد و  این برنامه‌ها در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی بوده که با استقبال خوب مردمی همراه بوده است و در برنامه های اجرایی سعی شد از پتانسیل های موجود در  شهرستان های فارس استفاده گردد.
جعفری گفت: بیش ۱۰۰۰ جایزه در ایام ا... دهه فجر و اعیاد شعبانیه  در همایش های پیاده روی و برنامه های مختلف بین مردم استان قرعه کشی و اهدا شد. 

وی در خاتمه از حمایت های استاندار فرهیخته فارس،  نمایندگان مردم در مجلس ، فرمانداران، مدیر کل  و اعضای معاونین ورزش و جوانان و رؤسای ورزش و جوانان شهرستان ها، شهرداران، اعضای شورای شهر و اعضای هیأت رئیسه هیأت ورزش های همگانی استان فارس که در اجرای برنامه های ایام ا... دهه فجر اهتمام لازم را داشتند  تقدیر و توسعه و جهش ورزش همگانی را یکی از راه های ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست که با حمایت دستگاه های متولی محقق خواهد شد.
کد مطلب : ۲۸۴۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما