۰
plusresetminus

فرماندار ارسنجان خواستار برطرف شدن مشکل بهداشتی کشتارگاه این شهرستان شد

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: اداره ها و دستگاه های مربوطه مشکل بهداشتی کشتارگاه قدیم این شهر را هر چه زودتر برطرف کنند.
فرماندار ارسنجان
فرماندار ارسنجان
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا سید محمد یوسف کاظمی، چهارشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ارسنجان افزود: هم اینک کشتارگاه قدیم ارسنجان به لحاظ بهداشتی وضعیت نامناسبی دارد و همین امر موجب اعتراض شهروندانی که در اطراف این کشتارگاه سکونت دارند، شده است.

وی بیان داشت: باید هر چه سریع تر موازین بهداشتی و استانداردهای لازم برای اداره این کشتارگاه رعایت شود.
فرماندار ارسنجان گفت: با توجه به بازدیدهایی که از روستاهای این شهرستان ضورت گرفته، مشکل جمع آوری زباله های روستایی در حال بررسی است و به زودی این معضل حل خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: علاوه بر جمع آوری مستمر این زباله ها باید به دفن اصولی و بهداشتی آنها نیز توجه شود.
فرماندار ارسنجان افزود: انتظار این است که دهیاری ها، شوراها، خانه های بهداشت و ائمه جماعات روستاهای این شهرستان در مورد رعایت مسائل بهداشتی در روستاها فرهنگ سازی کنند.

محمد سپهری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان نیز در این نشست بر اهمیت مشارکت اداره ها در ارتقای سلامت جامعه و اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تاکید کرد و گفت: سیاست های جدید دولت مبتنی بر تشویق دستگاه های دولتی به اجرای برنامه های طرح تحول سلامت است.
شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.ک/
کد مطلب : ۱۰۸۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما