۰
plusresetminus

برگزاری دومین جلسه شورای پدافندغیرعامل درگراش

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
دومین جلسه شورای پدافند غیر عامل درگراش در فرمانداری برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه شورای پدافندغیرعامل درگراش
به گزارش خبرنگار حافظ نیوز، دومین نشست شورای پدافند غیرعامل باحضور فرماندار، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گراش باتلاوت آیاتی از کلام وحی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

دراین جلسه، اصغرفرودی فرماندار گراش باتسلیت فرارسیدن ماه حزن آل الله و شهادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تصویب فرجام توسط مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان نیز اشارت و ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر بارفع و الغای تحریم های ظالمانه، کشور درمسیر شکوفایی و اقتدار و عزتمندی افزون  حرکت کرده و مشکلات ایجادشده توسط استکبار، غرب وشورای امنیت پایان پذیرد.

وی حضور هیات های سیاسی ، تجاری واقتصادی کشورهای جهان درایران اسلامی را مبین آرامش و امنیت موجود درکشور برشمرد و عنوان نمود: سفر هیات های خارجی آنگونه شده که درحال سبقت گرفتن ازهمدگر در ورود به پایتخت جمهوری اسلامی  شده اند و این نشان از ثبات و امنیتی است که درجهان پرتلاطم امروز بر جمهوری اسلامی ایران حاکم می باشد.

نماینده عالی دولت درشهرستان گراش درزمینه پدافندغیرعامل نیز گفت : این عنوان در مجموعه اتفاقات غیرنظامی به کارمیرود که احتمال وقوع آن درهرکشوری اجتناب ناپذیربوده و باعنایت مقام عظمای ولایت در مورد مقابله با اینگونه حوادث و بلایا باید دارای چنان آمادگیی بود که با کمترین هزینه بتوان  با خسارات بسیار مقابله نمود.

وی تشکیل این جلسه را برآورد برنامه ها و تشکیل کارگروه های جلسه نخستین شورای پدافند غیرعامل دراین شهرستان  ذکر و اضافه نمود: یکی از برنامه های شورای پدافند غیرعامل دراین شهرستان، برگزاری مانور تقابل باحوادث میباشد که امیداست همه ادارات وارگانها با امکانات خود ، دارای آمادگی برگزاری این مانور از چهارم تادهم آبانماه سال جاری باشند و حضور خود را در مقابله بابلایای طبیعی به نمایش گذارند.

در پایان ضمن مباحثه اعضاء در هماهنگی بهتر باهمدگر  مقرر شد کارگروه های تشکیل شده، پس از تشکیل جلسات تخصصی، نسبت به اعلام برنامه های خود به فرمانداری تسریع نمایند.

خبرنگار: قاسم ایزدیان
کد مطلب : ۱۱۴۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما