۰
plusresetminus

روسیه: داعش تضعیف شده است

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵
رئیس اداره عملیات در ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد اکثر گروه‌های تروریستی در سوریه روحیه خود را از دست داده‌اند و نارضایتی بین فرماندهانشان افزایش یافته است.
به گزارش حافظ نیوز  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "سرلشکر آندری کارتابلوف،" رئیس اداره عملیات در ستاد کل ارتش روسیه روز جمعه گفت پدیده فرار افراد مسلح گروه تروریستی داعش در سوریه به پدیده ای فراگیر تبدیل شده است و اکثر گروه های مسلح تروریست در سوریه روحیه خود را از دست داده اند.

کارتابلوف گفت: «اکثر گروه های مسلح در سوریه روحیه خود را از دست داده اند و نارضایتی بین فرماندهانشان افزایش یافته و فرار آنان به پدیده ای فراگیر تبدیل شده است».

به گفته این ژنرال روس، نیروی هوایی روسیه تاکنون 670 سورتی پرواز در سوریه انجام داده و بیش از 450 موضع تروریست ها را منهدم کرده است.

کارتابلوف افزود در هفته اخیر اوضاع به شکلی ملموس تغییر کرد و این مسئله پیش از هرچیز ناشی از حملات هوایی روسیه به مواضع داعش است.

وی افزود نیروی هوایی روسیه در هفته گذشته 46 مرکز فرماندهی و شش کارخانه ساخت بمب داعش را در سوریه منهدم کرد. طی این مدت همچنین 22 انبار سلاح داعش و 272 مرکز تجمع و استحکامات و پایگاه این گروه تخریب شد.
کد مطلب : ۱۱۴۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما