۰
plusresetminus

فرماندار ممسنی: تغییر کارکرد خانواده ها بنیان خانواده را در معرض خطر قرار داده است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
فرماندار شهرستان ممسنی گفت :علاوه بر مهیا نمودن عوامل فرهنگی، استفاده از آموزش های هدفمند بوسیله افراد آگاه و متخصص بهترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در یک جامعه بشمار می رود.
 فرماندار ممسنی:آموزشهای هدفمند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر است
شیراز- ایرنا-
[آموزشهای هدفمند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر است]

به گزارش حافظ نیوز، رهام پیکری دوشنبه در کارگروه فرهنگی ،اجتماعی ممسنی با بیان اینکه خانواده یکی از ‏محوری ترین کانون های تعلیم وتربیت است ونقش بسیار مهمی درحال وآینده افراد ایفاد می ‏کند افزود: درجامعه کنونی کارکرد خانواده در حال تغییر است وهمین تغییرات در برخی مواقع ‏حوزه های را درپی داشته است.

پیکری گفت : وابستگی عاطفی از نیاز افراد سرچشمه می گیرد ‏و این نیازها تنها در کانون گرم خانواده قابل جبران است.

وی ادامه داد:اما متأسفانه در دنیای کنونی فاصله ‏ها زیادشده واین فاصله ها سبب کمرنگ شدن نیازها شده و بنیان خانواده را در معرض خطر جدی قرار داده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در ممسنی با اشاره به برنامه ریزی های تدوین شده برای کاهش ‏آمار طلاق دراین شهرستان اظهار داشت : ارایه آموزش های مهارت زندگی به مخاطبان در معرض ‏این آسیب از مهمترین برنامه های کارگروه فرهنگی ،اجتماعی شهرستان می باشد.

پیکری ادامه داد: پیگیری ‏و انجام این گونه آموزش ها از طریق سازمانهای دولتی وغیردولتی است.

فرماندار در خاتمه به تلاش های ‏مسئولین در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی درجامعه اشاره واز آنان خواست تمام ‏تلاش خود رادرجهت اصلاح آداب و رسوم غلط بکار گیرند.

ممسنی به مرکزیت نورآباد در مسافت 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
کد مطلب : ۱۱۵۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما