۰
plusresetminus
سفیر استعمار پیر در سومین حرم اهل بیت(ع)؛

«جک استراو» پروژه نفوذ را کلید زد/ ورود وزیر امور خارجه سابق انگلیس به سومین حرم اهل بیت(ع) همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی/ تشکل های دانشجویی: «استراو برای تجمیع یاران اصلاح طلب خود به شیراز آمده است»

تاریخ انتشارجمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان و تاسوعا و عاشورای حسینی جک استراو وارد شیراز شد.
جک استراو در شیراز
جک استراو در شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" جک استراو وزیر سابق امور خارجه دولت انگلیس که چند وقتی است تحت عنوان گردشگری به همراه یک تور به ایران سفر کرده، همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان و تاسوعا و عاشورای حسینی وارد شیراز شد.
بنابر ادعای برخی رسانه ها، محل استقرار استراو در هتل همای شیراز بوده و وی قصد دارد چند روزی در شیراز حضور داشته باشد. در همین راستا بنا بر اخبار واصله، گروه هایی از دانشجویان با تجمع مقابل محل استقرار وی و حمل پلاکاردهایی در اعتراض به سیاست های خصمانه دولت انگلیس علیه ملت ایران، خشم و اعتراض خود را نسبت به حضور جک استراو در شیراز ابراز داشتند. بر همین اساس، محل استقرار وی نیز تحت تدابیر امنیتی و حفاظتی قرار گرفته است.
خاطر نشان می گردد سفر استراو به شیراز در این ایام، بیش از هرچیز یاداور عاشورای حسینی در سال 88 و فتنه عظیم آشوب گرانی است که در آن روز با حمایت و هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلیس MI6 به خیمه های عزای حسینی حمله کرده و حرمت این روز مقدس را شکستند.
تا لحظه مخابره این خبر استاندار، معاون سیاسی استانداری فارس و دیگر مسئولان ارشد سیاسی استان درباره چرایی و یا علت حضور استراو در شیراز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توضیحی نداده اند.
همچنین بنا بر برخی شنیده های خبری، دیدار با برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب در دستور کار استراو طی روزهای آتی قرار دارد.

هدف انگلیس استحاله و براندازی نظام جمهوری اسلامی است/ مسئولان هشیار باشند
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه ای ضمن اعتراض به حضور وزیر امور خارجه انگلیس در ایران و شیراز با انتشار بیانیه ای  نوشت:  طراحی و اجرای نقشه های گوناگون برای براندازی و یا استحاله نظام اسلامی از ابتدای انقلاب و به ویژه در سال های اخیر به بهانه های مختلف نشان از آن دارد که دشمنی دشمنان ملت مسلمان ایران نه تنها هیچ گاه کاهش نیافته و نمی یابد که هر روز بیش تر از قبل می شود و این مسئله اهمیت هوشیاری و تیز بینی و برخورد قاطع و انقلابی مسئولان مربوطه را بیش از پیش نمایان می کند .
 در این نامه آمده است : در این میانه مسئولین نظام اسلامی نباید از یاد ببرند که دشمنان ما از جمله آمریکا و انگلیس که همواره در پی ضربه زدن و از بین بردن استقلال و عزت ملت ایران بوده اند ؛ گاهی با نشان دادن دست آهنی در زیر دستکش مخملی به دنبال فریب دادن و غافل ساختن مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف اصلی استکبار جهانی هستند و در این راه ممکن است گاهی رفتار هایی به ظاهر خوب و انسان دوستانه از خود نشان دهند که مثال های فراوان آن را در سال های اخیر با چشم های خود دیده ایم .
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در این نامه افزود : متاسفانه و به رغم هشدار های صریح مقام معظم رهبری عده ای از مسئولین دانسته یا نادانسته خود را به تغافل زده اند تا جک استرا که چهره خوش‌نامی در حافظه تاریخی ایرانیان نیست بار دیگر به ایران سفر کند و فارغ از هر مسئله و بدون هیچ بازخواستی به خاطر تمام جنایت هایی که علیه ملت ایران و ملت های جهان انجام داده به گشت و گذار بپردازد .
این بیانیه می افزاید : او که از مذاکرات هسته‌ای با تروئیکای اروپایی که استراو یک ضلع این مثلث بود و زیاده‌خواهی‌های او در پس خنده‌های تصنعی‌اش در سعدآباد هنوز در یادها هست؛ تا جنگ‌طلبی‌اش در لشکرکشی به عراق و همدستی با بوش پسر در ریختن خون صدها هزار عراقی بی‌گناه هیچگاه ابراز پشیمانی نکرده این بار نیز در پی وارد ساختن ضربه ی جدیدی به ملت ایران است .
در این نامه با اشاره به گذشته انگلیس امده است : به هر شکل و با نظر به سابقه ی پلید روباه پیر در جهان از جمله نفوذ در دستگاه های سیاسی کشور ها از جمله در ایران در دوره قاجار و پس از آن ، اینگونه می نماید که حضور وزیر امور خارجه اسبق انگلیس در ایران در راستای ادامه پروژه نفوذ بوده و قطعا نتایج بدی را برای مردم ایران به دنبال خواهد داشت .
در پایان این بیانیه تصریح کرد : از همین رو بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز به عنوان نماد گروهی از ملت ایران که همواره خواستار سربلندی و حفظ استقلال و پیشرفت ملت ایران بوده اند ضمن ابراز مخالفت با حضور جک استرا و سایر عوامل کشور های خارجی که به دنبال ایجاد نفوذ در کشور هستند از نهاد ها و مسئولین مربوطه می خواهد تا تمامی تدابیر را برای جلوگیری از دستیابی دشمن به اهداف پلید خود بنماید .

انجمن اسلامی دانشگاه شیراز: آیا جک استراو میخواهد از اصلاح طلبان بعنوان عامل نفوذ داخلی استفاده کند؟
انجمن اسلامی دانشگاه شیراز و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در بیانیه مشترکی ضمن اعتراض به حضور وزیر امور خارجه انگلیس در ایران و شیراز با انتشار بیانیه ای  نوشتند:
مروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ است،نفوذ ممکن است اقتصادی باشد،امنیتی فکری فرهنگی یا سیاسی باشد."امام خامنه ای
سومین حرم اهل بیت امروز شاهد حضور جک استراو وزیر اسبق امور خارجه روباه پیر استعمار،انگلستان خبیث به بهانه شیراز گردی است. جدای از دشمنی های دویست ساله این کشور خبیث با مردم ایران در طول تاریخ و مسایل مختلف که از ملی شدن صنعت نفت تا فتنه ی انگلیسی امریکایی ۸۸ادامه داشته و خواهد داشت،سوال ما از مسوولین امر این است که چطور به این شخص که از مسببین جنگ و فتنه علیه جمهوری اسلامی و کشورهای متحد ایران است اجازه ورود دادند تا به راحتی در کوچه و خیابان های این کشور به گشت و گذار بپردازد و قدم در جایی بگذارد که متبرک است به خون شهدایی که در راه مبارزه با مستکبرین از دنیا رفته اند؟ آیا کشور انگلستان به مسوولین ما اجازه گشت و گذار در آن کشور را میدهد؟آیا تدابیر امنیتی به این شدت برای مسوولین کشورما فراهم میکنند؟ آقای روحانی که درسال ۸۲بعنوان نماینده ملت غیور ایران درمذاکرات سعدآباد حضور داشتند خود شاهد بی احترامی ها و توهین های این انگلیسی خائن بودند،چطور امروزه غیرتشان اجازه میدهند که این عامل نفوذ بدین شکل در کشور آزادانه بگردد؟ درخواست ما از دولت و مسوولین این است که جک استراو را به خاطر دشمنی ها و توطئه هایش علیه ملت ایران پای میزمحاکمه بکشانند و نفرت ملت ایران را نسبت به دشمن همیشگی ش نشان دهند. شنیده شده که جک استراو قرار است با اصلاح طلبان شیراز جلسه داشته باشد،سوال دیگر نیز اینجاست که اصلاح طلبان از جلسه با دشمن ملت ایران به دنبال چه هستند؟آیا مانند سال ۸۸به دنبال برنامه ریزی فتنه ای جدیدند؟آیا میخواهند بار دیگر متحدان خارجی انها با انها بیعت کنند؟آیا جک استراو میخواهد از اصلاح طلبان بعنوان عامل نفوذ داخلی استفاده کنند؟!! ما دانشجویان انقلابی شیراز خواهان محاکمه و خروج هرچه سریعتر این عامل استکبار از میهن اسلامی هستیم و اعلام میداریم تا آخرین نفس برای مبارزه با استکبار آماده ایم! "والسلام علی من اتبع الهدی" انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ..

جک استراو یاران خود را تجمیع می کند / استراو در اسرع وقت خاک ایران را ترک کند
مسئول کانون تحلیلی و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت : استراو نه برا تفريح و گردشگري بلكه براي تجميع یاران خود اين بار با پوششي بزک گونه و حق به جانب پا بر اين خاك گذاشته است.
مروج افزود: هرچند وی سفر خود را توریستی اعلام کرده است اما چه کسی است که خباثت های انگلیس را فراموش کند. بی شک وی به دنبال اهداف دیگری است.
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگ. با غریو افزود : هشدار ما به جک استرو ترک کردن خاک ایران در اسرع وقت است چرا که وی و کشور متبوعش سال هاست که عاملان بروز خشم های انقلابی مردم ایران هستند.
وی تصریح کرد : مسئولین استانی باید مواظب عملکردهای خود باشند چرا که این رفتار از نظر ها پنهان نخواهد ماند و اگر این همنشینی ادامه پیدا کند خشم انقلابی دانشجویان برانگیخته خواهد شدو این آخرین هشدار دانشجویان است.
مروج در پایان افزود : ما آماده ایم تا کربلایی دیگر را تکرار کنیم و اینبار دیگر همچون عاشورای سال 88 نخواهد شد.

دانشجویان اجازه حضور «جک استراو» در دانشگاه شیراز را نمی‌دهند
عباس توانا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به سفر جک استراو به سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: باعث تاسف بسیار است که در شب تاسوعای حسینی خبری ناگوار، خشممان نسبت به یزیدیان زمانه را فزونی بخشید.
وی ادامه داد: حضور سمبل و نماد استکبار پیر، جرثومه دشمنی علیه ایران، عامل و آمر فتنه های علیه کشور موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.
توانا بیان داشت: ننگ بر مسئولینی باد که هیچ توجهی به نفوذ دشمن ندارند. خوش خیالی است اگر سفر جک استراو را صرفا توریستی بدانیم. سفر جک استراو تروریستی است نه توریستی؛ سفر این کوچکمرد جلوه آشکار دست چدنی است که با دستکش مخملی پوشانده شده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اضافه کرد: این آقای وزیر اسبق روباه پیر، عاشورا و تاسوعای ۸۸ در پی تئوریزه کردن براندازی جمهوری اسلامی در خیابان های کشور بوده، حالا در همان خیابان ها جسارت قدم زدن پیدا کرده است.
وی با بیان این که اُف بر مسئولینی که مسبب قدم نهادن وی در سومین حرم اهل بیت شده اند، ادامه داد: مگر سیاست های مستکبرانه انگلیس و دشمنی های دولتمردان پلید این کشور پایان پذیرفته یا تغییر کرده؟
توانا با اشاره به این که انگلیس هر روز یک بهانه دشمنی می تراشند، افزود: سال ۸۸ با دخالت مستقیم در سرنوشت کشور خیانت های جبران ناپذیری را به بدنه جوان کشور وارد کردند حالا چه شده که دولتمردان ما خون شهدای فتنه را فراموش کرده اند؟ آقای استراو اگر می خواهد ایران بیاید، ابتدا باید پاسخگوی جنایات و بی احترامی مکررش باشد؛ وی ابتدا بخاطر بی احترامی هایش در سال ۸۲ مجازات شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: آقای روحانی در سال ۸۲ نماینده ملت بوده که جک استراو آن بی احترامی را انجام داد؛ جک استراو حالا نیز باید از ملت عذرخواهی کند نه اینکه کل قوای ملت آماده باش مهیا کردن امکانات بهتر سفر عامل نفوذ گردد.
وی با بیان این که ساده انگاری است بگوییم سفر وزیر اسبق روباه پیر به ایران فقط و فقط توریستی است، اضافه کرد: آقایان دیپلماسی که بهتر از هرکسی معنی این سفر ننگین را می دانند!
توانا با اشاره به این که عده ای آقایان خودفروخته به دنبال مهیای حضور وی در دانشگاه هستند، بیان داشت: مگر غیرت ایرانی در رگ جوانان این مرز و بوم نباشد که عامل سرقت علمی به دانشگاه راه یابد. عزاداران حسینی تاب مشاهده حامیان شمر زمانه را نخواهند داشت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان این که یقینا اگر قصد حضور در دانشگاه داشته باشد، جوانان انقلابی عزادار عاشورای حسینی نخواهند گذاشت روز آرامی را پشت سر گذارند، گفت: لعنت خدا بر یزیدیان زمانه و وای بر کسانی که قدم زدن با این لشکریان یزید را افتخار می دانند. دانشگاه شیراز همچنین میدانی نخواهد بود.

منابع خبری: - فارس - دانشجو - مشرق - غریو - شیرازه
کد مطلب : ۱۱۶۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما