۰
plusresetminus
گزارشی از جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شیراز؛

راه‌اندازی قرارگاه سلمان در پلیس فارس برای تأمین انتخابات/ برخورد شدید دستگاه قضائی با مخلان در امر انتخابات

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه سلمان در پلیس این استان، گفت: این قرارگاه به‌منظور برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت انتخابات تشکیل و راه‌اندازی شده است.
انتخابات
انتخابات
به گزارش "حافظ نیوز"، سردار احمدعلی گودرزی در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، اظهار داشت: هر زمان در اجرای مأموریت‌ها از توان و ظرفیت مردم استفاده کنیم، موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به تجربیات گران‌بهایی که به‌واسطه برگزاری انتخابات متعدد در کشور حاصل ‌شده است، افزود: نیروی انتظامی مانند همیشه آمادگی لازم برای برقراری امنیت انتخابات را دارد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه سلمان در پلیس این استان، بیان کرد: این قرارگاه به‌منظور برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت انتخابات تشکیل و راه‌اندازی شده است.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه پلیس از تمام توان خود برای برقراری امنیت استفاده خواهد کرد، افزود: نیروی انتظامی همواره در اجرای مأموریت‌های محوله با جدیت واردشده و به لطف اللهی از این مأموریت نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

برخورد شدید دستگاه قضائی با مخلان در امر انتخابات

رئیس‌کل دادگستری استان فارس نیز در این جلسه، گفت: دستگاه قضائی با افرادی که بخواهند به هر نحوی در امر انتخابات اخلال ایجاد کنند، برخورد قانونی انجام خواهد داد.

 علی القاصی مهر خاطرنشان کرد: تمام مسئولان امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آماده هستند.

وی بیان کرد: باید ضمن استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، با همفکری و هم‌اندیشی راهکارهای لازم را ارائه و آن‌ها را عملی کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس افزود: در آستانه انتخابات قضات ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی معین می‌‌شوند تا با موارد ناامنی به‌شدت برخورد کنند.

القاصی مهر در پایان گفت: تصمیم‌های گرفته‌شده در این‌گونه جلسات باید توسط تمام دستگاه‌های مربوطه اجرائی و عملیاتی شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با سلامت باشیم.

در پایان اعضای حاضر در جلسه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوع مطرح‌شده پرداختند.

پلیس فارس
کد مطلب : ۱۱۸۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما