۰
plusresetminus
سردار نقدی تشریح کرد:

هدایت 34 پروژه براندازي توسط جان کری/ ۲۰۰ میلیون دلار صرفا تحت مدیریت کری برای براندازی جمهوری اسلامی هزینه می‌شود

تاریخ انتشارجمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
همين وزير امور خارجه آمريكا كه پشت ميز مذاكره لبخند مي‌زند و كم مانده براي مذاكره اشك شوق هم بريزد، 34 پروژه براندازي را شخصاً برنامه‌ريزي كرده و در حال مديريت و هدايت آنهاست.
سردار نقدی
سردار نقدی
به گزارش "حافظ نیوز"،  سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه شهرري از پروژه براندازی امریکا با مدیریت وزیرخارجه‌اش پرده برداشت:«دولتمردان امريكا آنقدر بي‌چشم و رو هستند كه در همان حالي كه شبانه‌روز براي مذاكره و گرفتن عكس يادگاري با مسئولان كشور ما در راستاي موجه نشان دادن چهره كريه شان منت‌كشي و التماس مي‌كنند، همزمان عمليات براندازي را نيز شخصاً برعهده دارند!  

اطلاعات حاصله از اعترافات مهم جاسوسان برانداز دستگير شده در فعاليت‌هاي اطلاعاتي اخير افشا کرد که امريكا بيش از 2 ميليارد دلار بودجه سري براي براندازي جمهوري اسلامي اختصاص داده كه  200 ميليون دلار آن صرفاً تحت مديريت شخص جان كري هزينه مي‌شود.

 همين وزير امور خارجه امريكا كه پشت ميز مذاكره لبخند مي‌زند و كم مانده براي مذاكره اشك شوق هم بريزد، 34 پروژه براندازي را شخصاً برنامه‌ريزي كرده و در حال مديريت و هدايت آنهاست. فضاي مجازي، فمنيسم، گردشگري، شورش‌هاي خياباني و انتخاباتي از جمله‌ اين پروژه‌ها است. اينها تنها بخشي از پروژه‌هايي است كه با مديريت بدون واسطه‌، شخص جان كري عمليات براندازي جمهوري اسلامي را دنبال مي‌كند و مطابق با اطلاعات دقيق به دست آمده، بعضي از جاسوسان دستگير شده، تنها با يك واسطه از شخص جان كري دستور مي‌گرفتند.

استناد اطلاعات دستگيري‌هاي اخير نشان می‌دهد جاسوسان دستگير شده از جنس جاسو‌س‌هاي خبرچين نبوده و جاسوساني آموزش‌ديده براي عمليات بوده‌اند.  اينها بايد براي ما درس عبرت باشد تا بدانيم استكبار در دشمني خود با ملت ما، سرسوزني كوتاه نيامده و با تمام حقد و كينه‌اش همچنان در پي نابودي ملت ايران است. بنابراين اعتماد به دشمن قطعا كار عاقلانه‌اي نيست. وي در پايان تأكيد كرد: امروز حربه دشمن همين نفوذ بوده و راه مقابله با آن وحدت و بصيرت است.»

سردار نقدي همچنین نفوذ را تنها حربه دشمن پس از شكست‌هاي متعدد خواند: «امروز وضعيت استكبار مانند جنايتكاري است كه تيرهايش تمام شده و براي حفظ جان خود به زبان نرم روي آورده است. اما بايد هوشيار باشيم كه اين جنايتكار يقينا مترصد فرصتي است تا به محض نزديك شدن خنجر را از پشت فرو كند. مهم‌ترين عامل بسترسازي نفوذ ، خوش‌بيني به دشمن است. بايد دشمن را خوب بشناسيم و نبايد با ساده‌لوحي، تصوراتي غلط از دشمن داشته باشيم.»

رئيس سازمان بسيج مستضعفين حمايت مستمر امريكا از گروهك‌هاي تروريستي و آموزش و تجهيز تروريست‌هاي تكفيري شرق كشور را از جمله دشمني‌هاي امروز آنها با مردم ايران دانست و افزود: «حمايت مستمر امريكا از منافقين، دادن خانه به آنها در خيابان كاخ سفيد، ايجاد ده‌ها شبكه ماهواره‌اي و آموزش خرابكاري از طريق اين شبكه‌ها به تروريست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامي، توزيع مواد مخدر ميان آحاد ملت‌ها، خصوصاً جوانان ما و. . . تنها گوشه‌اي از جناياتي است كه همين امروز امريكا نسبت به ملت ايران روا مي‌دارد. وي با اظهار تأسف از تصور غلط برخي جريانات خاص كه منتهي به بزك كردن چهره امريكا در مقابل چشمان هوشيار ملت ايران شده است، عنوان كرد: امريكا دست از سياست براندازي انقلاب شكوهمند ملت ايران كه از 36 سال قبل آغاز كرده، برنداشته و با قوت تمام اين سياست خصمانه را ادامه مي‌دهد!»

سردار نقدی با بيان اينكه معمولاً كشورهاي مستكبر براي آشوب در ساير جوامع از طريق دستگاه‌هاي اطلاعاتي خود عمل مي‌كنند، نه رجال شناخته‌شده‌ سياسي‌شان، دليل اين كار را اينگونه تشريح كرد: «مستكبرين براي حفظ اسرار و لو نرفتن مسائل حفاظتي و همچنين در صورت لو رفتن، براي فرافكني مسئولان آن كشور و ابراز برائت از عوامل ناشناخته دستگاه اطلاعاتي‌شان همواره براي آشوب در ساير كشورها مقامات سياسي‌شان را مستقيماً به معركه وارد نمي‌كنند.»

سردار نقدي در آغاز سخن‌ضمن تبريك هفته بسيج به ملت بسيجي قهرمان ايران بيان داشت: ملت ما در مكتب اهل بيت (ع) پرورش يافته است و همين درس گرفتن از مكتب اهل بيت (ع) دستمايه ملت ما شد تا يك مجموعه عظيم و تشكل بي نظير در تمام دنيا را شكل دهد.

رئیس سازمان بسیج به تشكيل مجموعه بسيج با دو شاخصه مهم انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: بسيج از دو عامل ايمان و اعتقاد به خدا و ديگري وحدت و همبستگي مردم تشكيل شده است. آنقدر بسيج با عنصر ايمان و عنصر اتحاد و باورهاي ديني عجين شده كه وقتي بالاترين سطح ايمان را مي‌خواهيم مثال بزنيم مي‌گوييم آن فرد بسيجي است.

وي افزود: ايثارگري، فداكاري در راه دين، جانبازي در راه اسلام و شهادت از بسيج قابل تفكيك نيست. براي همين است كه حتي يك نيروي ارتشي، پاسدار يا كاسب يا هر فرد ديگري با شغل ديگري را هم كه اين صفات را دارا باشد مي‌گويند او بسيجي است. نام بسيج با اين صفات عجين شده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اساساً در كنار هم قرار گرفتن اين مجموعه هم لازمه‌اش همبستگي و همدلي است. ملت ما اين دو عامل را دارد و از زماني كه اين حركت شكل گرفت پيروزي‌هاي بزرگي براي ملت رقم خورد.
http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
 
مرجع : جوان
کد مطلب : ۱۲۱۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما