۰
plusresetminus

اعزام مددجویان ‌زیر پوشش کمیته امداد جهرم به مشهد مقدس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
مدیر کمیته امداد جهرم گفت: 40 نفر از دختران خانواده‌های زیرپوشش این کمیته که تاکنون توفیق زیارت آستان مقدس امام رضا (ع) را نداشته‌اند به مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از جهرم، سید محمدرضا رضوی‌ زادگان عصر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام 40 نفر از فرزندان خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد جهرم برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: این اعزام در قالب برنامه‌های معنوی زیارت با همکاری خیران شهرستان جهرم در سالروز شهادت آن امام همام صورت گرفت.
وی در ادامه به نقش فرهنگی کمیته امداد در خانواده مددجویان زیرپوشش اشاره کرد و گفت: از اهداف برنامه‌های اردویی این نهاد توجه به توانمندسازی فرهنگی و ارائه خدمات اردویی، آموزش خانواده و حضور مشاور در همین راستا است.
مدیر کمیته امداد جهرم در ادامه با اشاره به حضور مشاور خواهر در این اردو در کنار این جوانان گفت: در برنامه‌های سیاحتی و زیارتی، این افراد از خدمات مشاوره چهره به چهره، مشاوره گروهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های ویژه در حرم ثامن‌الحجج با همکاری اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی و آستان قدس بهره‌مند شدند.
رضوی‌زادگان اضافه کرد: برگزاری اردوهای یک‌روزه همراه با حضور مشاوران و تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار تا پایان سال از اهداف این نهاد با همکاری خیران و سایر مراکز آموزشی است.
کد مطلب : ۱۲۳۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما