۰
plusresetminus

140 دانشجو مورد حمایت کمیته امداد خرم بید

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
مدیر کمیته امداد خرمبید از حمایت 140 دانشجو توسط این نهاد خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز تقی ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمبید با اشاره به عملکرد و اهداف کمیته امداد در حمایت از دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان اظهار داشت: 140 دانشجو زیرپوشش و حمایت کمیته امداد خرمبید قرار دارند.
وی به لزوم ارائه خدمات مناسب و موردنیاز به دانشجویان در راستای ایجاد آرامش فکری و امنیت تحصیلی آنان اشاره و تصریح کرد: رفع نیاز و حل مشکلات این قشر فضای مناسب و امنی برای تمرکز آنان در کسب علم و تحصیل فراهم می‌کند از این‌رو کمیته امداد سعی دارد با کمک و حمایت از دانشجویان نیازمند در پیشرفت علمی و آموزشی و... کشور مؤثر باشد.
مدیر کمیته امداد خرمبید به ارائه خدمات متنوع به دانشجویان زیرپوشش این نهاد در طول سال اشاره و عنوان کرد: پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی به دانشجویان زیرپوشش در راستای رفع نیازهای تحصیلی و ایجاد امکان ادامه تحصیل آنان یکی از خدمات کمیته امداد به این قشر است.
ملایی در ادامه با اشاره به انجام مشاوره‌های فرهنگی برای دانشجویان بیان داشت: این امر به‌منظور ارتقاء سطح تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد صورت می‌گیرد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان، دوره پیشگیری از اعتیاد را یکی از این دوره‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد سعی می‌کند با اهدای جوایز و هدایایی مناسب و موردنیاز به دانشجویان علاوه بر رفع نیاز آنان، انگیزه تحصیلی دانشجویان را نیز ارتقا دهد.
مدیر کمیته امداد خرمبید در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اردوهای دانشجویی اشاره کرد و افزود: اجرای این برنامه در راستای تجدید روحیه و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان صورت می‌گیرد.
ملایی در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد کمیته امداد در راستای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد عنوان داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری اردوهای تفریحی و مسابقات مقاله‌نویسی برای دانش‌آموزان و همچنین ایجاد زمینه و بستر مناسب برای اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل شده زیرپوشش این نهاد از دیگر اقداماتی است که توسط بخش فرهنگی کمیته امداد خرم‌بید انجام می‌شود.
کد مطلب : ۱۲۴۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما