۰
plusresetminus
مدیر بسیج دانشجویی خواهران فارس:

نهم دی امسال هوشیار باش مقابله با نفوذ است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس حماسه نهم دی را داغ بزرگی بر دل جریان روشنفکری دانست و گفت: نهم دی امسال هوشیار باش مقابله با نفوذ است.
به گزارش حافظ نیوز، مریم زارع پور در جمع شورای خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در قالب برنامه نهضت مازنده ایم به مناسبت بزرگداشت یوم الله 9 دی اظهارداشت: مردم سالاری در حکومت مدنی شعاری است که مدعیان روشنفکری گاه و بیگاه چماق می کنند و بر سر حکومت می کوبند و نهم دی 88 رفراندمی عظیم بود که پوشالی بودن شعار آن ها را بیش از پیش بر ملا کرد.
وی افزود: نهم دی ماه، جمهوری ایرانی طوری در کنار اسلامیت ایستاد که همگان بدانند این دو نه تنها تضادی با هم ندارند، بلکه هرگز جداشدنی نیستند و هروقت کسی تعرضی به یکی از این دو کند، دیگری ساکت نمی ماند.
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس حماسه نهم دی را داغ بزرگی بر دل جریان روشنفکری عنوان و خاطرنشان کرد: در فتنه 88 این جریان مردم را سپر بلای خود قرار داد و وقتی دیدند که حماسه نهم دی با هیچکدام از تئوری های آنها سازگاری ندارد، آن را یک اتفاق ناشی از هیجان دانستند.
وی با بیان اینکه نامگذاری نهم دی ماه به نام "بصیرت" پیام بزرگی دارد، ادامه داد: ملت این پیام را به خوبی درک کرده است که اگر برای دفاع از ارزش ها در صحنه نباشند، کسانی با ادعای اصلاح معیشت آنان به جنگ ارزش ها می آیند.
مدیرخواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از نهم دی به عنوان نمادی نام برد که مردم همواره مصادیق روز فتنه بدخواهان را بشناسند و به مقابله با آن همت کنند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری، مصادیق فتنه را برای ملت روشن کردند و ملت نیز به خوبی آموخته اند که چگونه نقشه دشمن را شناسایی کنند.
 زارع پور بیان کرد: نهم دی هر ساله میعادی است که به دشمنان یادآوری شود ملت با علم به این که فتنه پایان نیافته و تنها رنگ عوض می کند، در صحنه می مانند؛ با درس بزرگی که نهم دی 88 در پی داشت دشمن جرات فتنه میدانی را ندارد، اما اینبار با دندانی تیزتر به دنبال نفوذ و استحاله ارزشهاست و حمله به آرمان هایی مثل استکبار ستیزی و ولایت پذیری، تلاش بر ایجاد تفرقه افکنی داخلی و به حاشیه راندن منتقدان دلسوز، حرکت هایی است که با همین منظور دنبال می شود از این رو نهم دی امسال هوشیار باش مقابله با نفوذ است.
 
کد مطلب : ۱۲۵۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما