۰
plusresetminus
مسئول خواهران بسیج دانشجویی لارستان:

با کسی که جلوی خط قرمزهای رهبری بایستد، مقابله خواهیم کرد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
مسئول خواهران بسیج دانشجویی لارستان گفت : اگر کسی بخواهد جلوی اسلام و مملکت اسلامی که خط قرمزهای مقام معظم رهبری و دانشجویان انقلابی است، بایستد، فرقی نمی کند نماینده مجلس باشد و یا کسی دیگر؛ با او مقابله خواهیم کرد.
به گزارش "حافظ نیوز" فضیلت جهانگیری با اشاره به نامه توهین آمیز علی مطهری به آیت الله ایمانی گفت: باید در جواب این نامه توهین آمیز به مطهری گفت شما هنوز معنای ولایت و ولایت فقیه را درک نکرده اید. به جای اینکه به دیگران مطالعه کتاب پدرتان را توصیه کنید، اول خود کتاب ولایت فقیه پدرتان را بخوانید.
وی با بیان اینکه ستون جمهوری اسلامی ایران مبنی بر روحانیت است، افزود: این روحانیت هستند که ستون ولایت فقیه را حفظ کردند. اگر اینگونه نبود و مملکت دست شما بود، دیگر آن زمان فقط جمهوری بود اسلامی نبود، شما فقط دم از اسلام و ادای اسلامی بودن را دارید.
 مسئول خواهران بسیج دانشجویی لارستان بیان داشت: فاصله استاد مطهری با علی مطهری زمین تا آسمان است و نمی شود شما را با یک دیگر سنجید و به یک دیگر رساند.
جهانگیری با بیان اینکه دانشجویان ولایت مدار همیشه در صحنه حضور داشته اند و ساکت نخواهند نشست، تصریح کرد: ادبیات مطهری در مجلس و حمایت وی از سران فتنه برای مردم و قشر دانشجو مبهم است، اگر خودتان را نماینده مردم می دانید باید از مواضع مردم حمایت کنید نه مواضع شخصی!.
مسئول خواهران بسیج دانشجویی لارستان خود گفت: این گونه صحبت کردن مطهری چیزی از شان و منزلت آیت الله ایمانی کم نکرد، بلکه مشخص شد که چه کسی بویی از ادب و احترام نبرده و شخصیت خودش را برای همه آشکار ساخت.
وی در پایان سخنان با اشاره به اینکه مطهری اسلامی بودن ما و مملکت را دور می زند، افزود: اگر کسی بخواهد جلوی اسلام و مملکت اسلامی که خط قرمز های مقام معظم رهبری و دانشجویان انقلابیست، بایستد فرقی نمی کند نماینده مجلس باشد و با چه اسم و سمتی در مقابل ما قرار می گیرد، با او مقابله خواهیم کرد و  ما با جان و دل از خط قرمز ها دفاع خواهیم کرد.
کد مطلب : ۵۷۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما