۰
plusresetminus
در اعتراض به اعدام شیخ نمر؛

دانشجویان لارستان تجمع کردند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
دانشجویان دانشگاه های لارستان در اعتراض به اعدام شیخ نمر تجمع کردند.
به گزارش حافظ نیوز، امیرجاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در این تجمع  بامحکوم کردن جنایات آل سعود در رابطه با بیداری اسلامی سخنرانی کرد و در پایان برنامه بیانیه نیز قرائت شد.
زمانی مسئول بسیج دانشجویی حضرت رقیه (س) لارستان در حاشیه این تجمع گفت: ما دختران دانشجوی ولایت مدار و انقلابی دانشگاه آزاد لارستان از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار داریم با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبوعانه بموقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل کنند.
وی با تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری افزود:  تردیدی نمی دانیم که خون پاک این شهید والامقام  وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد.
مسئول بسیج دانشجویی حضرت رقیه (س) لارستان  اضافه کرد: با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.
 
کد مطلب : ۱۲۶۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما