۰
plusresetminus

تشکیک در تشییع شهدای نظام بی‌اثر است

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام کشور متعلق به شهداست و تحمیل‌شده‌ها، در تشییع باشکوه این سرمایه‌های نظام در فارس نمی‌توانند تشکیک ایجاد کنند.
به گزارش حافظ نیوز، سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با انتقاد شدید از محتوای نامه استاندار فارس به فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: هرچه داریم از برکت خون شهداست و همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس با دل‌وجان این عزیزان را بدرقه کردیم امروز وظیفه داریم تشییع باشکوه آنان را در شهر و دیار خود به شایستگی و درخور شأن این رهروان راه حسین (ع) انجام دهیم.
وی گفت: از اینکه برخی برخلاف میل و رضایت مردم یک استان و شهر به آنان تحمیل می‌شوند، جای تأسف بسیار است اما شهدای گران‌قدر ایران اسلامی به‌واقع صاحبان تمام کشور هستند و تک‌تک آحاد ملت این عزیزان را متعلق به خود و تمامیت ایران اسلامی می‌دانند و از ژرفای دل در تشییع شکوهمند آنان شرکت می‌کنند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تصریح این‌که شأن و جایگاه شهدا بسیار بالاتر و والاتر از این است که برخی بخواهند آن را به بهانه سوء استفاده احتمالی نامزد انتخاباتی پایین آورند گفت: مردم بصیر این دیار مقدس بسیار هوشمندتر و فهمیده‌تر از آن هستند که برخی بخواهند مرتبه والای آنان را با بیان موهومات تنزل دهند چراکه بارها و بارها درجات درک و فهم خود را به رخ جهان کشیده‌اند.
ذوالانوار از مردم شهر مقدس شیراز خواست که باشکوه‌تر از همیشه در مراسم تشییع شهدا که چهارشنبه این هفته از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) انجام می‌شود شرکت کنند و بصیرت انقلابی خود را به توهم‌زده‌ها نشان دهند.
کد مطلب : ۱۲۷۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیا وزارت کشور که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران را به دلیل قصور در ماجرای سفارت عربستان برکنار کرد شهامت برکناری استانداری که به شهدا و مردم همیشه در صحنه انقلابی توهین نمود را دارد ؟