۰
plusresetminus

ذوالانوار: برگزاری یادواره شهدای سادات اقدامی ارزشمند بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادواره شهدای سادات اقدامی قابل تقدیر بود.
به گزارش حافظ نیوز، سید حسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا اقدامی ارزشمند است که باید در تمام ایام سال در دستور کار مسئولان باشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مکتب شهدا راهی ارزشمند است که می تواند برای تمام افراد جامعه نقشه راه باشد.
وی گفت: بدون ایثار و بصیرت شهدا امروز ایران اسلامی نمی توانست در کنار امنیت و آرامش دارای چنین جایگاه ارزشمندی در عرصه بین الملل باشد.
ذوالانوار افزود: تاسی از مسیر شهدا گام برداشتن در صراط مستقیم است و تنها افرادی که در این مسیر گام بردارند می توانند به عاقبت به خیری خود ایمان داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: معرفی شهدا، اهداف و آرمان های آنها یکی از ضروری ترین نیازهای فرهنگی امروز ما است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی شک هرچه در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم نسل جوان در آینده بیشتر در عرصه های مختلف نقش آفرینی خواهند کرد.
وی بیان کرد: غفلت در معرفی شهدا ظلم به انقلاب اسلامی و سال هایی است که مردم ما با بصیرت تاریخی خود سال های دفاع مقدس را رقم زده اند.
ذوالانوار یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا سادات در شیراز نیز یکی از اقدامات مفید فرهنگی بود که قابل تقدیر است. 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این یادواره با شناسایی 833 شهید سادات گامی مهم در ترویج فرهنگ دفاع مقدس برداشت.
وی ادامه داد: برگزاری این یادواره با محوریت شهید محراب حضرت آیت الله دستغیب از نکات ممتاز این مراسم بود که قابل تحسین است.
وی ضمن تشکر از دست اندر کاران این یادواره و مسولین امر تداوم این گونه مراسمات را خواستار شد

ذوالانوار گفت: مسئولان و مردم باید در تداوم یادواره شهدا وظیفه خود را در مقابل آن ایثار شهدا ادا کنند.
کد مطلب : ۵۴۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما