۰
plusresetminus
فرماندار گراش:

رضایت مردم از خدمات الکترونیک ومخابرات باید درحدمطلوب باشد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
فرماندار گراش در بازدید از شرکت مخابرات این شهرستان، برتسریع دراجرای طرح توسعه مخابرات و خدمات رسانی به مردم شهر وروستا بر رضایت مردم ازخدمات الکترونیک ومخابرات تا سرحد مطلوب تاکیدکرد.
به گزارش حافظ نیوز، اصغرفرودی دربازدید سرزده از شرکت مخابرات گراش و بخشهای گوناگون این مرکز، با رئیس وکارکنان این مرکز دیدار کرد و  خواستار ارتقای زیرساختهای مخابراتی شهرستان شده واظهارکرد: دسترسی به اخبار و اطلاعات و بهره از وسایل ارتباطی همچون تلفن و اینترنت از مولفه های توسعه پایدار محسوب می شود.
 فرودی دربخش دیگری با اشاره به دیدارخود با مدیرکل مخابرات استان فارس افزود: دراین ملاقات نیازهای شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که باتوجه به اهمیت مخابرات امیدواریم مشکلات مرکز شهرستان، بخش ارد و نیز دهستانهای فداغ و خلیلی مرتفع و در این راستا گامهای موثری برداشته شود .
 نماینده دولت درشهرستان گراش با اشاره به اینکه وضعیت اینترنت و تلفن همراه دربرخی نقاط این شهرستان مطلوب نمی باشد واین امر نارضایتی مردم را حاصل نموده عنوان کرد: امروز بحث ارتباطات و فن آوری ازنیازهای اولیه افراد بوده و ایجاد امکانات مخابراتی درمناطق مختلف شهری و روستایی به عزم جدی مسئولین  نیازمنداست. شایان ذکراست که دراین شهرستان صرفا به بیش از۱۸ هزار مشترک ازحیث مخابراتی ، خدمات رسانی میگردد.

گزارشگر: قاسم ایزدیان
کد مطلب : ۱۲۹۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما