۰
plusresetminus

چرا باید در این روزها به صورت ویژه از «ترامپ» تشکر کنیم؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۹
تا همین جای کار و در عرض همین مدت کمتر از یک ماه، دونالد ترامپ با تصمیماتی نظیر قانون عدم ورود اتباع 7 کشور مسلمان به خاک آمریکا و یا اظهارات نژادپرستانه دیگری که داشته کار بزرگی برای کشیدن نقاب از چهره آمریکای واقعی انجام داده که در نوع خود قابل تقدیر است!
چرا باید در این روزها به صورت ویژه از «ترامپ» تشکر کنیم؟
به گزارش "حافظ نیوز"، سرویس سیاسی  دونالد ترامپ پدیده بی نظیر دوران جدیدی از حیات آمریکاست؛ پدیده ای که گویی نظم حاکم بر این رژیم استکباری را حسابی بهم زده و با ادبیات و رفتار منحصر به فردش، دارد آمریکای واقعی را به مردم جهان نشان می دهد.
طی روزهای اخیر، دونالد تامپ در اظهاراتی عنوان داشت ایرانیها باید از اوباما تشکر کنند اما من مثل اوباما نیستم که با آنها مهربان باشم!
در نقطه مقابل، رهبر معظم انقلاب طی اظهارات تامل برانگیزی که با واکنش و بازتاب های فراوان رسانه های بین المللی نیز همراه شد، طی اظهاراتی گفتند از اوبامایی که داعش را ایجاد کرد و در عراق و سوریه کشتار به راه انداخت و تحریمهای بسیاری را برای ایرانیها وضع کرد تشکر نمی کنم اما از رئیس جمهور جدید آمریکا که دارد چهره واقعی این کشور را به مردم دنیا نشان می دهد تشکر می کنم!
در واقع تا همین جای کار و در عرض همین مدت کمتر از یک ماه، دونالد ترامپ با تصمیماتی نظیر قانون عدم ورود اتباع 7 کشور مسلمان به خاک آمریکا و یا اظهارات نژادپرستانه دیگری که داشته کار بزرگی برای کشیدن نقاب از چهره آمریکای واقعی انجام داده که در نوع خود قابل تقدیر است! اما اتفاق بزرگتر در ماه ها و سالهای آتی خواهد افتاد.
ایامی که آمریکا به دلیل تداوم سیاست های نابخردانه اش اعتبارش را نزد ملت ها و دولت های منطقه به کلی از دست داده و دیگر یک ابرقدرت مطلق در سطح دنیا که خیلی از مردمان روی کره زمین آرزوی مهاجرت و سکونت در آن جا را داشته باشند نیست.
همین که پرده از ”بهشت شداد“ فرو افتد و مردم دنیا به خصوص مردم خود آمریکا بفهمند در زیر پوست این حکومت تزئین شده چه مناسباتی در جریان است و این رژیم، تا چه حد می تواند نژادپرست و استکباری باشد و مردم خود را به طبقات مختلف تقسیم کند و امکانات و ثروت های کشور را بیش از همیشه در اختیار همان یک درصد معروف قرار دهد کافی است تا از ترامپ متشکر باشیم!
همین اندازه که دونالد ترامپ لبخندهای دیپلماتیک مرگ آور و تخدیر کننده روئسای جمهور پیشین را به لب نداشته باشد و لخت و عریان از حمله به کشورها سخن بگوید کافیست تا بار دیگر در گوش ملت های مستضعف دنیا این ندای خمینی کبیر طنین انداز شود که آمریکا شیطان بزرگ است! در واقع مردم دنیا در این ایام تازه می فهمند مفهوم شیطان بزرگ چیست! بنابراین بار دیگر باید از ترامپ متشکر بود و دعا کرد این رویه مخرب و البته آگاهی بخش، همچنان ادامه داشته باشد!
نویسنده: مهدی فیروزی
کد مطلب : ۱۶۴۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما