۰
plusresetminus
سیاسی :

برگزاری تریبون آزاد شهری در سراسر استان فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: به منظور شورآفرینی در انتخابات، تریبون آزاد شهری در سراسر استان فارس در حال برگزاری است.
برگزاری تریبون آزاد شهری در سراسر استان فارس
به گزارش حافظ خبر، بهروز خوشنود امروز در حاشیه برگزاری تریبون آزاد شهری با موضوع انتخابات در شیراز اظهار داشت: با توجه به لزوم تبیین و نقش آفرینی منسجم بسیج دانشجویی در مسئله انتخابات، شعار" انتخاب اثرگذار، مجلس تاثیرگذار" به عنوان محور نقش آفرینی دانشجویان مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: در بسیج دانشجویی به دنبال ایجاد جریان نقش آفرینی تخصصی در انتخابات بصورت فعال، زنده و پویا هستیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه تریبون آزاد اندیشی شهری در شهرهای استان فارس در حال برگزاری است اضافه کرد: در این برنامه که در اماکن مهم و شلوغ شهرها برگزار می شود، مردم به صورت آزادانه به بیان نظرات خود می پردازند.
خوشنود با بیان اینکه برگزاری سلسله جلسات گفت و شنود با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه ها توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس برگزار شده و ادامه دارد تصریح کرد: در راستای پیوند اصناف و انتخابات اقدامات گسترده ای صورت گرفته است.

وی بیان داشت: با توجه به اعیاد شعبانیه، تلاش کردیم که از لحاظ فضاسازی در دانشگاه ها و حتی شهر، حال و هوای دانشگاه ها و شهر زنده تر و شاداب تر  شود و به شور انتخاباتی نیز کمک کند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما