۰
plusresetminus
رئیس اتحادیه مرغ و گوشت شیراز:

قیمت مرغ بالاتر نمی‌رود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز فارس با اشاره به افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل بیماری آنفولانزای مرغی گفت: قیمت مرغ بالاتر از این نمی‌رود.
قیمت مرغ بالاتر نمی‌رود
به گزارش "حافظ نیوز"، در حال سپری روز و ساعات پایانی سال 96 هستیم و مردم همچنان در تکاپوی تهیه وسایل موردنیاز جهت مهمانی‌ها و دورهمی‌های عیدانه هستند یکی از اقلامی که این روزها برای استفاده مهمانی‌ها خریداری می‌شود، گوشت مرغ است. پس از ورود آنفولانزای پرندگان به فارس، نرخ مرغ نیز به تأثیر از آن افزایش یافت.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز شیراز پیش از این از عدم انتقال آنفولانزای پرندگان به مرغ‌های گوشتی خبر داده و گفته بود: قیمت‌های مرغ، تخم‌مرغ، گوشت و ماهی در ایام عید تغییر نخواهند داشت.
پس از بازدیدهای میدانی و رصد قیمت‌های مرغ شاهد افزایش نرخ مرغ در چند هفته‌ گذشته بودیم که اعتراض‌های مردم را به دنبال داشته است. مرغ گرم در آخرین قیمت ابلاغ‌شده از اتحادیه کیلویی 9 هزار و 610 تومان است.
خانمی که قصد خرید مرغ داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هرچه به ایام نوروز نزدیک‌تر می‌شویم قیمت‌ها افزایش می‌یابد و کسی رعایت احوال هم‌وطن خود را نمی‌کند.
وی ادامه داد: شاید کسی بضاعت خرید مرغ با این قیمت را نداشته باشد، ما باید حواسمان باشد که ایام عید است و افرادی در این شهر و کشور زندگی می‌کنند که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند و باید رعایت حال آن‌ها را هم کنیم تا عید نوروز را به‌خوبی جشن بگیرند.
پس از گفت‌وگو با مردم و شنیدن صدای آن‌ها با رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز شیراز تماس گرفته و دلیل افزایش قیمت را جویا شدیم که وی به خبرنگار ما گفت: دلیل افزایش قیمت مرغ آنفولانزای پرندگان است که کنترل‌شده و به‌زودی این مشکل برطرف می‌شود و قیمت مرغ نیز بالاتر از این نمی‌رود.
کد مطلب : ۱۹۱۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما