۰
plusresetminus
صدای مردم/

شیرازی ها متشکریم!

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
هرچند بغض گلوم  رو میگیره از خبر جان باختن تعدادی از هموطنان ولی اشک شوقی توی چشمامه از خوبی و مهربانی مردمم...مردم شیراز...
شیرازی ها متشکریم!
پایگاه خبری تحلیلی حافظ // صدای مردم

سلام چند سال پیش تو تهران برف اومده بود کرایه تاکسی شده بود ۱میلیون از فرودگاه امام تا مرکز شهر...یا شنیدیم توی یکی از شهرهای شمال که برف اومده بود نون لواش بسته ای ۲۵هزارتومان فروخته شد!!!!

 اما حالا تو شیراز سیل اومده تعدادی هم وطنانمون فوت شدن ولی درود به شرف و غیرت و انسانیت شیرازیهای مهربان و مهمانوازی که کمپین مهمان من درست کردن و مسافران نوروزی رو مهمان خونشون کردن...سر تعظیم فرود بیاریم جلوی تمام کسانی که از دیروز بصورت خودجوش دارن کمک میکنن...و بوسه بزنیم بر دستان اهل فنی که رایگان دارن ماشین و موبایل و ...مهمانان و مردم رو تعمیر میکنن.. هرچند بغض گلوم  رو میگیره از خبر جان باختن تعدادی از هموطنان ولی اشک شوقی توی چشمامه از خوبی و مهربانی مردمم...مردم شیراز ....و این نوید بخش فردایی بهتر برای وطنم می‌باشد ...شیرازی های مهربان متشکریم.
 
::: شما نیز می توانید اخبار، مطالب، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را از طرق زیر برای ما جهت انعکاس در پایگاه خبری تحلیلی و کانال ارسال نمایید:::

تلگرام و واتساپ: 09366328557
ایمیل: hafezkhabarfars@gmail.com
کد مطلب : ۱۹۸۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما