۰
plusresetminus

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز : با کادر فنی فعلی ادامه همکاری خواهیم داد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از از ادامه همکاری با داود مهابادی به عنوان سرمربی و کادر فنی فعلی در تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز خبر داد.
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز : با کادر فنی فعلی ادامه همکاری خواهیم داد
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس ،رسول فلاح دوشنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان که سرپرست و سرمربی تیم نیز وی را همراهی می کردند با اشاره به نتایج کسب شده توسط مهابادی در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ یک 98.97 افزود:تصمیم گرفتیم برای فصل آینده نیز همکاری خود را با وی ادامه دهیم.
وی افزود:برای اینکه برای فصل آینده بتوانیم در بین تیم های مدعی باشیم از هم اکنون کادر فنی تیم مشخص شده و بازیکنان مورد نظر کادر فنی نیز جذب خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی ابراز امیدواری کرد تا با کمک همه مسئولان استان تیم فجر بتواند به لیگ برتر بازگردد.
رقابتهای فوتبال جام آزادگان فصل 98.99 مرداد ماه امسال آغاز می شود.
تیم فجر شهید سپاسی در رقابتهای فوتبال جام آزادگان فصل 97.98 با کسب 9 پیروزی، 11 تساوی و هم چنین قبول 10 شکست با 38 امتیاز از 30 بازی در رده نهم جدول جای گرفت. این تیم همچنین 26 گل به ثمر رساند و 24 بار دروازه خود را باز شده دید.
تیم فجر در ابتدای فصل گذشته قرار بود با وحید رضایی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کند، در شروع فصل با مجید صالح به توافق رسید و سپس اسماعیل زارع مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت و در نهایت داوود مهابادی سرمربی این تیم شد.
کد مطلب : ۲۰۲۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما