۰
plusresetminus

ساخت نخستین «ماشین لباسشویی جیبی» که ۷۰ گرم وزن دارد+عکس

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
برای ساخت کیسه این ماشین لباسشویی از یک ماده پلی‌اتر بادوام به نام TPU استفاده شده است که یک نایلون پوشش‌دار محسوب می‌شود. آنطور که سازندگان ادعا کرده‌اند این ماشین قادر است لباس ها را با دوبرابر کیفیت دستی مورد شستشو قرار دهد. فرآیند شستن لباس‌ نیز بسیار به ماشین‌های لباسشویی معمولی شباهت دارد.
ساخت نخستین «ماشین لباسشویی جیبی» که ۷۰ گرم وزن دارد+عکس
به گزارش حافظ خبر، یک شرکت نوآوری در تولید به نام اسکروبا (Scroba) یک ماشین لباس‌شویی جیبی مخصوص سفر ساخته است که کمتر از نصف مدل قبلی‌اش وزن دارد و به اندازه کف دست حجم اشغال می‌کند. برای خرید این ماشین لباس‌شویی جیبی بین در مدل‌های مختلف باید بین ۲۵ تا ۵۰ دلار هزینه شود.
این ماشین لباس‌شویی از یک بخش موتور و یک کیسه تشکیل شده است که برای کار با آن تنها کافی است لباس، مواد شوینده و آب را به درون آن بریزید. تولیدکنندگان آن ادعا کرده‌اند که این وسیله قادر است در ظرف ۳ دقیقه لباس‌ها را شستشو دهد.

ماشین لباس شویی اسکروبا با وزن ۷۰ گرم
جدا از افرادی که زیاد سفر می‌روند، کوهنوردان و افرادی که در طبیعت برنامه‌های چندروزه می‌چینند، می‌توانند از این وسیله استفاده کنند.

برای ساخت کیسه این ماشین لباسشویی از یک ماده پلی‌اتر بادوام به نام TPU استفاده شده است که یک نایلون پوشش‌دار محسوب می‌شود. آنطور که سازندگان ادعا کرده‌اند این ماشین قادر است لباس ها را با دوبرابر کیفیت دستی مورد شستشو قرار دهد. فرآیند شستن لباس‌ نیز بسیار به ماشین‌های لباسشویی معمولی شباهت دارد.

علم و فناوری
کد مطلب : ۲۰۴۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما