۰
plusresetminus
مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

نخستین بازار تجاری صنایع دستی کشور در شیراز افتتاح می شود

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲
همزمان با هفته صنایع دستی و با همکاری بخش خصوصی، نخستین بازار تجاری صنایع دستی کشور در شیراز افتتاح می شود.
نخستین بازار تجاری صنایع دستی کشور در شیراز افتتاح می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: ویژه برنامه های هفته صنایع دستی با شعار " صنایع دستی، رونق تولید، توسعه اشتغال " از ۲۰ لغایت 26خرداد ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همزمان با هفته صنایع دستی و با همکاری بخش خصوصی، نخستین بازار تجاری صنایع دستی  کشور در شیراز افتتاح می شود.
امیری افزود: این بازاردر مرحله اول، شامل 65 غرفه در مجتمع تجاری مهستان شیراز است و کارکرد این غرفه ها، عرضه و فروش آثار صنایع دستی استان فارس، کارگاه تولید زنده، بسته بندی و صادرات صنایع دستی توسط یک تیم حرفه ای از اساتید و کارشناسان و بازاریابان این حوزه است.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به برگزاری نشست تخصصی صنایع دستی اضافه کرد: اعطای دو گواهی بین المللی مرغوبیت صنایع دستی به دو هنرمند خانم در رشته های منبت و گلیم، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان- هنرمندان و حامیان بخش خصوصی و دولتی، ارائه 39 گواهی کیفیت کارگاهی با هدف ارتقا کمی و کیفی محصولات صنایع دستی، رونمایی از 3 اثرشاخص معرق-خاتم و منبت ، رونمایی از تمبر یادبود مرحوم احمد شیشه گر استاد کاشی هفت رنگ، نقال خوانی معرفی رشته های صنایع دستی و نصب بنر معرفی هنرمندان شاخص در محوطه بیرونی حافظیه با همکاری شهرداری شیراز از دیگر برنامه های این هفته می باشد.
کد مطلب : ۲۰۵۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما