۰
plusresetminus

کسب عنوان برتر اقامه نماز توسط اداره كل منابع طبیعی و آبخيزداري فارس در بین دستگاههای اجرایی استان

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس و تعدادی از مسئولین این ستاد از دکتر شهرام منتصری مدیرکل منابع طبیعی فارس در راستای کسب رتبه برتر نماز توسط کارکنان این مجموعه در بین دستگاه‌های اجرائی استان با اهدای لوح تقدیر شد.
کسب عنوان برتر اقامه نماز توسط اداره كل منابع طبیعی و آبخيزداري فارس در بین دستگاههای اجرایی استان
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس طی مراسمی با حضور حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس و تعدادی از مسئولین این ستاد از دکتر شهرام منتصری مدیرکل منابع طبیعی فارس در راستای کسب رتبه برتر نماز توسط کارکنان این مجموعه در بین دستگاه‌های اجرائی استان با اهدای لوح تقدیر شد.
این عنوان برتری در ر استای ارزیابی سالانه هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان و در راستای کسب عنوان "شایسته تقدير ويژه "در زمینه گسترش فرهنگ نورانی نماز به اداره کل منابع طبیعی فارس اختصاص یافته است.
حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس ضمن حضور در نماز جماعت ، در بین مسئولان و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی فارس به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت و به بسط و گسترش فرهنگ غنی نماز و توجه بیش از پیش به مسائل دینی و مسائل اعتقادی در بین مسئولان وکارکنان ادارات و نهادها اشاره داشت و افزود : تلاش برای معرفی و شناساندن جایگاه واقعی نماز و ترویج این امر الهی مستلزم فرهنگ سازی و حرکت جهادی در جامعه بویژه در بین مسئولان و خدمتگزاران نظام است.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس ضمن اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت در ارتقاء روحیه معنوی و کاری کارکنان با توجه به آثار و برکات معنوی آن اظهار داشت:امیدواریم با اهتمام مسئولان در ادارات و دستگاهها،شاهد ارتقاء هرچه بیشتر اقامه نماز در بین کارکنان وگسترش آموزش‌های دینی در بین آنان باشیم.
لازم به ذکر است اداره کل منابع طبیعی فارس چند سال پیاپی رتبه نخست استان را در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز کسب نموده است.
 
کد مطلب : ۲۱۰۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما