۱
plusresetminus

ویژه برنامه های صدا وسیمای فارس به مناسبت 9 دی

تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
صدا و سیمای فارس به مناسبت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
ویژه برنامه های صدا وسیمای فارس به مناسبت 9 دی
به گزارش حافظ خبر؛ علیرضا باغبان منش معاون سیمای فارس به تشریح برنامه های این حوزه پرداخت و اعلام کرد:
برنامه "صبح پارسی" ساعت 7:40، "کاشانه مهر" ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه،"نگاه روز" ساعت  11:15به مدت 20 دقیقه "فارسی شو" ساعت 21:15 به مدت 60 دقیقه از 7 تا 9 دی ماه و ویژه برنامه
"روز نهم دی" ساعت 9 صبح تا 11:30 از برنامه های سیمای فارس است.
جمالی معاون صدای مرکز فارس هم گفت: رادیو فارس با ویژه برنامه های "ایران من" از ساعت ۹ تا ۱۱ با پوشش مراسم شیراز و شهرستانها،گزارش مردمی،کارشناسی و تحلیل، سرودهای حماسی، تلفن و پیامک، برنامه "روز بصیرت" با هدف تحلیل و بررسی اهمیت ۹ دی، برنامه "ترنم حکمت"و پخش گزیده ای از کلام رهبرانقلاب مرتبط با ۹ دی ماه و فتنه ها و نقش بیگانگان و.... ،"مجله فارس" با هدف اطلاع رسانی در خصوص مراسم ۹ دی ماه در شیراز و شهرستانها روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می دارد.
کرمی معاون خبر مرکز فارس، پوشش خبری مراسم 9 دی در شیراز و شهرستان های استان را از اقدامات واحد خبر مرکز فارس بیان کرد.
خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس با اشاره به نقش موثر فضای مجازی در اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای این مرکز گفت: طراحی صفحه اطلاع رسانی ویژه تولیدات رسانه ای با محوریت ۹ دی ماه در وب سایت فارس، انتشار بیش از ۶۰ قالب محتوایی در فضای مجازی همانند موشن گرافیک، اینفوگرافیک، سرود، سخنرانی... ، دریافت تولیدات کاربرساخته و مردمی از اجتماع باشکوه مردم شیراز در روز  ۹ دی ماه و پخش آن از شبکه فارس در دستور کار فضای مجازی مرکز فارس است.
کد مطلب : ۲۲۴۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما