۰
plusresetminus
با امضای تفاهم نامه فراهم شد؛

خرید و فروش تضمینی محصولات گلخانه ای مددجویان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱
مدیر کل امداد فارس از امضا تفاهم نامه با اتحادیه تعاونی های گلخانه داران استان با هدف اشتغال و خودکفایی مددجویان مستعد و متقاضیان واجد شرایط خبر داد.
خرید و فروش تضمینی محصولات گلخانه ای مددجویان
به گزارش حافظ خبر؛  کمیته امداد فارس و واتحادیه تعاونی های گلخانه داران استان با هدف اشتغال وخودکفایی مددجویان مستعد تحت پوشش و متقاضیان واجد شرایط تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه مذکور با موضوع اجرا وپشتیبانی طرح ها و پروژه های زنجیره ارزش تولید محصولات گلخانه ای به مدت 2 سال به امضا طرفین رسیده است.
او در ادامه به اهداف تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: اشتغال و خودکفایی مددجویان مستعد و متقاضیان واجد شرایط، آموزش بیشتر مجریان طرح های خودکفایی و اشتغال فرزندان بازمانده از تحصیل وفارغ التحصیل مددجویان از اهداف اجرایی این تفاهم است.
مدیر کل امداد فارس گفت: اتحادیه تعاونی های گلخانه داران استان متعهد شد محصولات تولیدی مددجویان را بر اساس ضوابط خریداری و زمینه فروش آن را فراهم کند.همچنین در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات، به صورت فنی نظارت کامل داشته باشد. تشکیل و راه اندازی و ثبت شرکت تعاونی جهت مددجویان طرح نیز از دیگر تعهدات اتحادیه است.
بذرافشان اضافه کرد: در مقابل کمیته امداد استان نیز متعهد شد تا به متقاضیان در صورت موفقیت در دوره آموزشی تسهیلات اشتغال پرداخت کند. همچنین همکاری لازم را با اتحادیه در جهت توسعه گلخانه های استان داشته باشد.

انتهای پیام
کد مطلب : ۲۲۴۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما